USB-stick opent bestand niet meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

vvos44

Gebruiker
Lid geworden
25 okt 2011
Berichten
6
Ik heb een usb-stick die waarschijnelijk geformatteerd is.(Weet het niet zeker aangezien iemand anders hem had gebruikt....)
Ik heb er een bestand van nodig die ik niet meer kan openen. De oorsprong van het bestand zit een mapje. Dit mapje heeft de naam 'bestand' 16 kb gekregen(wit papier tekentje) en is niet meer te openen. Dit is raar aangezien er drie redelijke grote word bestanden instonden. Ik heb al meerdere herstel programma's geprobeerd zonder enig succes. Ook heb ik hem via een zip/rar bestandje proberen te openen.
Via mijn computer heb ik het bestandje kunnen vinden. Het bestandje kan alleen geopend als mijn usb-stick erin zit(staat niet op mijn computer zelf opgeslagen) alleen is de tekst niet te lezen. Er staan wat letters in met heel veel cijfers waarbij het orginele bestand niet meer terug te lezen is. Het orginele bestand is een word document. Nou is mijn vraag of het mogelijk is om het terug te halen naar zijn orginele staat en hoe?

MvG
 
Heb je het geprobeerd met Recuva? Is een goed programma, werkte bij mij ook.
 
Ik heb het geprobeerd hij kan op de USB-stick alleen maar oude documents terug vinden. Het bestand wat ik zoek is niet terug te vinden helaas.
 
Mm, vreemd. Maar het bestand staat nog wel op je usb-stick? Waarschijnlijk is geprobeerd het bestand te verwijderen en zijn de auto-save bestanden bewaard gebleven. Wat is het bestandstype van de overgebleven bestand(en)?
 
2hgtfh5.jpg

Dit is hoe mijn usb stick eruit ziet. Het gaat dus om het bestand met de link"Marktverdieping" die normaal gesproken een map hoort te zijn. Ik hoop dat dit duidelijker is
 
Kan je die zip-file niet openen? Het lijkt erop dat het bestand daarin zit.
 
Nee daar zit precies hetzelfde bestandje in als daarboven. De zip-file heb ik zelf gemaakt maar daar lag het probleem ook niet.
 
Was het een word 2003-bestand? Zet dan .doc achter de naam. Word 2007: .docx
Het zou kunnen helpen.
 
2poqz9f.gif

Ik had het al geprobeerd en dit is dan het resultaat. Leekt niet echt op mijn orginele bestand:confused:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan