USB Stick partitie verwijderd

Status
Niet open voor verdere reacties.

Koradhil

Gebruiker
Lid geworden
20 dec 2004
Ik heb vanavond voor iemand de pc geformatteerd en windows opnieuw geinstalleerd. Echter, bij het formatteren (via windows xp setup) stond naast de hdd nog een partitie van 250 mb. Ik was me er niet van bewust dat dit de usb stick was die was aangesloten. Ik heb dus die partitie verwijderd (en daarna geen nieuwe aangemaakt), maar dat was dus niet de bedoeling...
Op de usb stick stonden een aantal bestanden, zijn die nog terug te halen? Zo ja, hoe?

M.v.g.
Gert Hengeveld

Hoi,

Denk het niet meer... meestal is het zo, eenmaal een partitie verwijderen, gegevens weg.

Groetjes, Anne

een usb stick maakt toch gewoon een verwisselbare schijf
zijn usb drivers en moederbord al instaleerd

Geplaatst door ibiza
een usb stick maakt toch gewoon een verwisselbare schijf
zijn usb drivers en moederbord al instaleerd

Het gaat erom of de gegevens terug te halen zijn, niet of de usb stick werkt of niet.

JE zou het met een undelete programma kunnen proberen om het terug te halen, weet alleen niet of dit gaat werken maar het is te proberen

Ik heb het al geprobeert met Search and Recover 2, zonder resultaat... Ik zal nu die File Recover eens proberen.
Ik zie op die zelfde site ook een Smart Recovery, misschien werkt dat.

Oke, ik heb ze gebrobeert maar ze werken niet.
Ik ben op zoek gegaan naar een ander programma en daarbij ben ik Recover My Files tegen gekomen. Dat programma vond alle bestanden terug. Alleen is het een trial versie en kon ik de bestanden niet terughalen, maar wel previewen. Ik heb van alle document previews screenshots gemaakt en opgeslagen, dus nu heb ik alle documenten weer terug, alleen dan in de vorm van een afbeelding.
Beter iets dan niets he :)
Problem solved.

Oke ik wilde net de usb stick gaan formatteren zodat hij weer gebruikt kan worden, alleen heeft windows problemen met het formatteren. Hij geeft aan dat de usb stick een onbekende capaciteit heeft.
Ik heb er een screenshot van gemaakt:
1-format.jpg

Edit:
Ik heb de winxp setup gedraait en daarin weer een partitie aangemaakt op de usb stick, daarna kon ik de stick wel gewoon in windows formatteren.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan