USB-stick vergrendeld

Status
Niet open voor verdere reacties.

Snateraar

Gebruiker
Lid geworden
13 mrt 2008
Berichten
19
Schijnt een bekend probleem te zijn, maar toen ik muziek aan het kopiëren was...
Middenin het kopiëren staakte de stick opeens met de melding dat de schrijfbeveiliging aanstond..
Met geen mogelijkheid weg te krijgen.
Ik heb inmiddels een hoop posts gelezen maar die hebben het alleen maar erger gemaakt.
Nu is 't zo ver dat de usb-stick nog wel een schijfletter heeft(Z:) maar niet meer herkend wordt. En ik krijg de melding dat ie geformatteerd moet worden maar dat mislukt elke keer.

Heb al gekeken met HDTune of er fouten in zaten, alles werkte normaal.
Is het elektronische stokje nu dood?
(heb al geprobeerd te rommelen met alleen-lezen, haalde niks uit)

USB-stick is een standaard 2-GB stickje zonder merk, USB 2.0.
Heeft ook geen schakelaars, trouwens.
 
Schijnt een bekend probleem te zijn, maar toen ik muziek aan het kopiëren was...
Middenin het kopiëren staakte de stick opeens met de melding dat de schrijfbeveiliging aanstond..
Met geen mogelijkheid weg te krijgen.
Ik heb inmiddels een hoop posts gelezen maar die hebben het alleen maar erger gemaakt.
Nu is 't zo ver dat de usb-stick nog wel een schijfletter heeft(Z:) maar niet meer herkend wordt. En ik krijg de melding dat ie geformatteerd moet worden maar dat mislukt elke keer.

Heb al gekeken met HDTune of er fouten in zaten, alles werkte normaal.
Is het elektronische stokje nu dood?
(heb al geprobeerd te rommelen met alleen-lezen, haalde niks uit)

USB-stick is een standaard 2-GB stickje zonder merk, USB 2.0.
Heeft ook geen schakelaars, trouwens.

als er niets belangrijks opstaat.... gewoon een nieuwe kopen (kost je 4 euro)
als er wel belangrijke dingen opstaan kan ik je niet helpen, maar die verdwijnen toch met het formateren..... misschien kan je de usb vinden bij schijfbeheer?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan