Usb stick wordt wel herkend maar opent niet

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dan weet je in ieder geval dat het daar niet in zit :(
Heb je het manual van dat ding nog eens nagekeken?
Je moet er een wachtwoord opgezet hebben. Dat moet je toch in kunnen voeren?
 
Elisa zei:
Dan weet je in ieder geval dat het daar niet in zit :(
Heb je het manual van dat ding nog eens nagekeken?
Je moet er een wachtwoord opgezet hebben. Dat moet je toch in kunnen voeren?

precies maar dan kom ik weer terug bij mijn eerste vraag op dit forum:rolleyes:

ik kom er niet in
 
Cruzer zei:
Vriend van mij heeft zelfde pc. Stick werkt daar wel heb gegevens daarvan af gehaald. Nietemin probleem blijft op mijn pc sticks werken niet. In januari werkte Mini Cruzer nog.

Probleem moet dus op mijn pc zitten.:eek:

Is/was dat ook met die beveiligingssoftware, of gewoon koud erin en werken?
 
Wat Lange Pier bedoelde zag ik zo gauw niet.
Was het dit? edit= je wordt weer terugzet op de download page.
Heb je het wel geprobeerd als administrator?
 
Laatst bewerkt:
Lange Pier zei:
Is/was dat ook met die beveiligingssoftware, of gewoon koud erin en werken?


begint een beetje ahum te worden:D

Heb hem erin gestickt en eruit ...werkt perfect :thumb:

Zijn PC is ook van een PC privé project. Alle configuraties kloppen met de mijne. Ook de antivirus Panda.

Behalve dan dat hij tot nu toe nog geen nieuwe xp installatie hoefde uit te voeren. Plus dat er natuurlijk verschil zit in bijv diverse programma's. Ik fotografeer en heb daar het een en ander van op de pc staan.
 
Ja hoor! :D
Werkte je de vorige keer wel als administrator en heb je deze keer met de install een beheerdersaccount aangemaakt?
Het moet echt in iets stoms zitten.

Ik bedoelde of die stick zonder software in die andere PC werkte.
Nee, ik bedoelde die download die je aangaf.
Ik vond n.l. een manier om alles van dat ding te verwijderen van de software maar
als het wel werkt op een andere pc is dat niet nodig.
 
Laatst bewerkt:
Nou, een ahum van mij kant, :D het was niet erg duidelijk.
Kun je die software bij jou ook er wel af gooien als het zonder beter werkt.:cool:

Of heb je niet gewoon last van een infectie?
 
Elisa zei:
Ja hoor! :D
Werkte je de vorige keer wel als administrator en heb je deze keer met de install een beheerdersaccount aangemaakt?
Het moet echt in iets stoms zitten.

ff toelichten ik sluit de USB stick bij hem aan. Tenminste afgelopen weekend. Open het icoontje Cruzerlock om vervolgens wachtwoord op te geven etc. Dan zie ik dat mijn mappen nog aanwezig zijn en kan ik het een ander weghalen en er opzetten.
 
Heel vreemd. Heb je al een andere usb poort geprobeerd? Je moet toch wat :D Ik moet weg. Ben benieuwd of jullie er uit komen.
 
Lange Pier zei:
Install en repair progje, je weet 't niet, hè.

http://www.sandisk.com/Retail/Default.aspx?CatID=1274

Onderaan staat download.

Beste grote PIER,

Heb zojuist antwoord van SanDisk met de oplossing gekregen.

Open MyComputer.
Double click on your C:\ drive.
Double click on your Windows folder.
Double click on the System32 folder.
Find the file named actskn43.ocx
Right click on the file and choose Rename.
Rename the file to actskn43.old
Start the CruzerLock2 application again.


De enige vraag die ik nu nog heb is: hoe kan dit zodat ik in de toekomst hier niet meer tegen aan loop:rolleyes:

O ja, iedereen nog bedankt voor zijn en haar meedenken:thumb:
 
Als het een slecht geschreven AciveX bestand is, kun je daar zelf vrij weinig aan doen, wachten op een verbeterde versie of de voorgestelde procedure weer volgen, je weet waar je nu moet zoeken.

Maar mooi dat het weer werkt, zo zie je maar weer, het is zoeken in een hooiberg voor leken zoals wij.

Ook zou het overschreven kunnen zijn door een programma die hetzelfde bestand gebruikt, en daar een oudere versie van zichzelf erop heeft gezet.

http://www.google.nl/search?hl=nl&q=actskn43.ocx&btnG=Google+zoeken&meta=
 
Lange Pier zei:
Als het een slecht geschreven AciveX bestand is, kun je daar zelf vrij weinig aan doen, wachten op een verbeterde versie of de voorgestelde procedure weer volgen, je weet waar je nu moet zoeken.

Maar mooi dat het weer werkt, zo zie je maar weer, het is zoeken in een hooiberg voor leken zoals wij.

Ook zou het overschreven kunnen zijn door een programma die hetzelfde bestand gebruikt, en daar een oudere versie van zichzelf erop heeft gezet.

http://www.google.nl/search?hl=nl&q=actskn43.ocx&btnG=Google+zoeken&meta=

Moet ik kijken of ik de laatste versie van AciveX heb en deze aanpassen?
 
Dat heeft niet zo veel zin, ik heb dat bestand namelijk niet, het is, denk ik, voor bepaalde programma's geschreven, en dat weten ze ook bij SanDisk, vandaar hun antwoord, gebeurd dus vaker.

Misschien kun je nog herinneren welk progje je later hebt geïnstalleerd dan dat beveiligings progje, en dat daar dat bestand ook door wordt gebruikt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan