USB stick zegt vol te zijn, terwijl die leeg is

Status
Niet open voor verdere reacties.

lady42

Gebruiker
Lid geworden
10 feb 2007
USB stick zegt vol te zijn, terwijl die leeg is. Ik heb geformateerd, lege ruimte gewist, verwijderd en opnieuw aangesloten, fouten op gespoort, maar niets gevonden. Wie weet wat er aan de hand is? Hij is leeg, maar kan er niets opzetten.

Ga er maar vanuit dat hij kapot is.

Tijs.

Probeer je er misschien iets op te zetten dat groter is dan 4 GB en is de stick FAT32 geformatteerd?

Ooit gepartitioneerd als bootable usb drive?

Probeer je er misschien iets op te zetten dat groter is dan 4 GB en is de stick FAT32 geformatteerd?

Nee, alleen kleine video bestanden van de ne op de anders pc gezet

Ooit gepartitioneerd als bootable usb drive?

Nee, nooit

De HP USB Disk Storage Format Tool leek me de juiste tool, maar als ik die wil gebruiken dan zegt het programma dat de usb stick in gebruik is, terwijl ik die net in mijn oude pc heb gedaan, want in de nieuwe werkt ie alleen als ik de pc net opnieuw heb opgestart. Volgens mij heb ik de stick niet in gebruik, dus wat nu?

Laatst bewerkt door een moderator:
Maak eens een screenshot van schijfbeheer met die stick.

Maare, ding kan ook gewoon stuk zijn hè.

Maak eens een screenshot van schijfbeheer met die stick.

Maare, ding kan ook gewoon stuk zijn hè.

Ik heb er 2 met hetzelfde probleem van Kruidvat van 32 GB. Ik moet eerst de pc opnieuw opstarten anders doet 1 van de 2 helemaal niets, want op dit moment zitten ze in mijn oude pc

Ik heb ze weer in mijn nieuwe pc gedaan en ze geformatteerd naar NTFS, nu ff kijken of ze het nu wel goed doen

Het lijkt er op dat nu ze geformatteerd zijn naar NFTS dat daarmee het probleem is opgelost. Iedereen bedankt voor het meedenken!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan