usb stick

Status
Niet open voor verdere reacties.

melaniem

Gebruiker
Lid geworden
19 apr 2001
hallo allemaal ik heb net een usb stick aangeschaft waar je geen driver's voor nodig heeft, omdat dat ding gewoon onder XP moet werken, maar hij doet totaal niets.
Het is een intuix stick, maar op die site zijn geen driver's voor XP..
Fred.......

Krijg je geen melding van een USB apparaat of nieuwe hardware?
Indien wel, in schijfbeheer kijken of de "schijf " wel een schijfletter krijgt toegewezen en/of deze is geformateerd.

Eventueel een format tool.

Kijk ook eens in apparaatbeheer of er wel een enhanced usb controller staat, voor USB2.0, die overigens alleen werkt vanaf XP SP1.

Laatst bewerkt:
Als ik de stick erin doet dan gaat het lampje gewoon branden, en ik krijg een melding dat er nieuwe hardware is gevonden, alleen de software is er niet.
fred...

melaniem zei:
Als ik de stick erin doet dan gaat het lampje gewoon branden, en ik krijg een melding dat er nieuwe hardware is gevonden, alleen de software is er niet.
fred...

:) Welke software?, hij wordt gewoon gezien als een harde schijf, je kunt er in b.v. verkenner software of bestanden opzetten.

ff xp update uitvoeren.

heb je er sp2 opzitten?

Ik krijg alleen een melding dat er nieuwe hardware is gevonden, en ik krijg geen nieuwe schijfaanduiding ook geen letter ik krijg dan de melding software automatische instelleren maar dan komt de melding weer van software niet gevonden.
Fred.

Nee ik heb geen sp2 meer omdat ik daar altijd problemen mee had

Dat is echt niet nodig want bij mijn dochter werkte hij meteen en die heeft ook geen sp2 er ontbreekt gewoon iets aan mijn besturing, maar ik weet niet wat.
Fred........

dat weet ik niet daancomp, ik zal toch iets moeten veranderen misschien een onderdeel van xp dwl ??

Kijk als je pc van je dochter alleen USB 1.1 heeft en jou pc USB 2.0 en je gebruikt geen recente Service Pack dan kan dat nog wel eens problemen opleveren! :)

ok dan dwl ik sp2 wel weer, maar het probleem is dat mijn pc daar instabiel van word, maar ik zal het wel proberen, ik laat het je wel weten.
Fred.........

Lange Pier zei:
Krijg je geen melding van een USB apparaat of nieuwe hardware?
Indien wel, in schijfbeheer kijken of de "schijf " wel een schijfletter krijgt toegewezen en/of deze is geformateerd.

Eventueel een format tool.

Kijk ook eens in apparaatbeheer of er wel een enhanced usb controller staat, voor USB2.0, die overigens alleen werkt vanaf XP SP1.

Volgens mij had ik dat al aangegeven.:cool:

Je kunt het ook eerst proberen met SP1, daar wordt ook de USB2.0 ondersteund, of in een USB1.1 pluggen, daar zitten er meestal ook nog 2 aan de achterkant, is alleen wel onhandig.

melaniem zei:
Dat is echt niet nodig want bij mijn dochter werkte hij meteen en die heeft ook geen sp2 er ontbreekt gewoon iets aan mijn besturing, maar ik weet niet wat.
Fred........
misschien staat in de bios de usb uit

Laatst bewerkt:
Hallo allemaal, ik heb nu sp2 geinst. maar het werkt nog steeds niet.
Fred....

Geef eens de specs van die computer, eventueel d.m.v. dit progje.
Ook de chipsetdrivers geïnstalleerd?

Ook de chipsetdrivers geïnstalleerd? waar haal ik die vandaan?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan