USB-stick

Status
Niet open voor verdere reacties.

DaanM

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
11 okt 2000
Ik heb een comp van iemand staan. Het volgende probleem doet zich voor:

Aan de voorkant zitten 2 usb-poorten. Als ik de usb stick van de eigenaar er aan de voorkant indoe, krijg ik dat er nieuwe hardware gevonden is; stuurprogramma installeren (waarna hij het niet doet).. Er is een onbekend apparaat gevonden.

Doe ik dezelfde usb stick er aan de achterkant in, werkt ie perfect.
Ik hoor jullie al denken: niet zeuren dan.. Maar de pc staat zo ingebouwd dat je niet bij de achterkant kunt.

En... ik heb zelf mijn eigen usb stick aan de voorkant gedaan. En die doet het perfect. Evenals nog 3 andere sticks (2.0) die ik geprobeerd heb. Dus.. hun eigen usb stick doet het niet aan de voorkant; wel aan de achterkant. Van mij doen 4 usb sticks het zowel voor als achter.

Conclusie: usb-poort aan de voorkant is niet kapot.
Maar.. Wie heeft een suggestie om hun eigen stick ook werkend te krijgen. Ik heb deze overigens al geformateerd. En in mijn eigen pc doet hun stick het wel in elke poort...

Hellup...

Jawel...
De makkelijke optie snap ik ook wel..
Maar ik ben iemand die altijd heel gefrustreerd raak als iets onverklaarbaar is (al is dit bij computers wel vaker het geval). Dus ik zoek toch altijd nog (heel) even door naar de verklaring.. Dus als iemand een suggestie heeft..
En anders ga ik idd morgen een verlengkabeltje halen hoor! Wees niet ongerust..
Thanks voor de tip...

Ik heb al wat verschillende tooltjes geprobeerd..
Maar vreemd blijft dat hij in 2 andere pc's en aan de achterkant wel gewoon herkend wordt..
En dat andere sticks van mij aan de voorkant wel herkend worden.. Dan zou ik toch niets aan instellingen hoeven te veranderen....

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan