usb toetsenbord doet het niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

OlGa1987

Gebruiker
Lid geworden
8 aug 2005
Berichten
60
hoi,
ik had een heel raar probleem met m'n usb draad muis, na bellen met de helpdesk ben ik er achter gekomen dat dit komt door de receiver die ik heb voor mijn draadloze toetsenbord.
ik heb nu een nieuw toetsenbord gekocht met usb aansluiting, met draad. t is een logitech internet 350
en deze werkt niet, terwijl ie wel werkte toen ik windows xp opnieuw aan het installeren was. ik moest ook een driver downloaden van de logitech site, dat heb ik gedaan, maar nog steeds deetie t niet.
ik dacht dat t misschien ligt aan dat ik nog geen service packs heb geinstalleerd, want elke keer als ik dat doe doet de pc weer heel vaag, maar dat is op zich een ander probleem:p
iemand een idee?
 
Ook een andere USB poort geprobeerd?
Neem aan dat alles in de bios aan staat voor die USB poorten.
 
je heb xp zonder service pack nu geinstaleerd?
je heb waarschijnelijk usb 2 dus moet je de drivers er ven instaleren.
een andere oplossing is sp2
 
hoe kan ik de drivers van de usb dan installeren?
mn muis doet het trouwens wel die ook op usb is aangesloten!
en ja ik heb nu xp zonder service packs
 
USB2 draait alleen onder SP1 en/of 2, maar USB1.1 zou het gewoon moeten doen, hier vind je een aantal patches om ook USB2.0 te laten werken, alhoewel dat niet uit zo mogen maken.

Op de vraag of het ook op een andere USB poort geprobeerd is, lees ik niets.
 
ik heb nu sp2 geinstalleerd, heeft niet geholpen, ik heb meerdere usb poorten geprobeerd, ik ga nu die patches ff proberen!
 
Kijk voor de zekerheid eens in de bios, of daar de legacy USB wel op enabled staat.
 
Bij opstarten zie je welke toets gebruikt moet worden voor de (bios)setup, en daar even neuzen, zal ook wel in de manual staan, maar als je daar niet in geweest bent, is ook niet echt nodig, was alleen voor de zekerheid.

Werkt dat toetsenbord wel op een andere PC?

Ook zou je bij de eigenschappen even kunnen kijken hoe dat ding wordt aangegeven, met een uitroepteken is er iets niet goed, zonder zou je daar naar de energievoorzining kunnen kijken, of hij wel voldoende sap krijgt, op die specifieke USB poort.

Hoeven toch geen batterijen in?:)
 
als ik m aansluit krijg ik dit:
usb-apparaat wordt niet herkend klik op dit bericht....
als k erop klik zie ik dit:
usb root hub(2 poorten):
-ongebruikte poort
-onbekende poort -> dit is dan de foute, terwijl ik deze ingang ook altijd gebruik voor mn mp3! doe ik m in de andere, dan krijg ik precies hetzelfde rijtje maar dan andersom!
en nee er hoeven geen batterijen in hahaha
 
nou ik heb t toetsenbord teruggebracht naar de winkel, bleekie KAPOT TE ZIJN!!!
dat is zo slecht aan mijn pc, hij heeft het zo lang niet gedaan dat ik altijd denk dat het aan mij of de pc ligt en niet aan de spullen!
ik heb m ingeruild voor hetzelfde toetsenbord maar dan voor de zekerheid met ps2 aansluiting en die doet het gewoon!
bedankt voor al je hulp!!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan