usb toetsenbord en muis werken niet meer.

Status
Niet open voor verdere reacties.

jorieke

Gebruiker
Lid geworden
7 okt 2010
Berichten
85
Hallo,

Ik heb een acer Travelmate 8100 laptop waar het toetsenbord van kapot is.
Hier heb ik al een tijd een usb toetsenbord en muis aangekoppeld.
Nu werken deze niet meer.
Er zit geen ps2 aansluiting op, dus dit kan ik helaas niet testen.

Ik kan nog wel in de bios komen en in de geavanceerde opties, maar ik kan niet meer inloggen.

Heeft iemand een oplossing?
 
Als je in de BIOS kan komen, waarvoor je altijd een toetsenbord voor nodig hebt, werkt er toch nog wel wat. Kijk eens in de BIOS of legacy support ingeschakeld is of niet.
 
Is er iets gebeurd dan dat het ineens niet meer kan?usb drivers verwijderd ofzo?
Probeer dit eens battery eruit stroom eraf en de aan/uit toets 30 sec ingedrukt houden,daarna kijken of het weer werkt.
 
Is er iets gebeurd dan dat het ineens niet meer kan?usb drivers verwijderd ofzo?
Probeer dit eens battery eruit stroom eraf en de aan/uit toets 30 sec ingedrukt houden,daarna kijken of het weer werkt.

Ik heb updates geïnstalleerd en toen is de stroom uitgevallen. Hierdoor is de laptop uitgegaan onder de updates installeren.
Ik ben bang dat het hierdoor gekomen is.

Ik heb het bovenstaande geprobeerd, maar dit maakt niets uit.
 
En wat kipje schrijft kun je in de bios wel het keybord gebruiken en heb je zijn tip geprobeerd?
 
Probeer dit eens:
Start de pc en zodra je het bios scherm ziet druk je herhaaldelijk op f8 en als het goed is krijg je een keuze menu en kun je kiezen en selecteer met de pijltoetsen de optie Laatste bekende juiste configuratie en druk op ENTER.
werkt het dan wel?
 
Probeer dit eens:
Start de pc en zodra je het bios scherm ziet druk je herhaaldelijk op f8 en als het goed is krijg je een keuze menu en kun je kiezen en selecteer met de pijltoetsen de optie Laatste bekende juiste configuratie en druk op ENTER.
werkt het dan wel?

Helaas, dit werkt ook niet.
Ik kan het toetsenbord en touchpad nu wel gebruiken, totdat het aanmeldscherm van XP ervoor komt.
Dan kan ik geen van beide meer gebruiken.

Ik wou XP maar opnieuw installeren, maar de cd-rom doet het ook niet mee.
Hij draait wel rond, maar start de installatie van XP niet.

Iemand nog meer ideeën??
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan