janwimjanwim
Nieuwe gebruiker
- Lid geworden
- 11 feb 2004
Ik heb een desktop en 2 notebooks. Ik heb vorig jaar een sitecom usb-usb netwerkkabel gekocht om een van de notebooks met de desktop te verbinden. Na enkel weken werkte het netwerkje eindelijk. Toen ik een nieuwe notebook kocht wilde ik in eerste instantie een netwerkje tusswen de 2 notebooks, dat lukte vrijwel meteen, maar toen ik de stekkers eruit trok werkte het niet meer en kreeg ik het netwerk ook niet meer aan de praat. Omdat ik toch 2 netwerkkabels nodig had voor 3 comps, kocht ik nog een kabeltje en ook nu had ik weer snel een netwerkje, maar na afsluiten, weer urwen klooien.
Nu is de situatie zo dat als ik beide noteboeks opstart, lijkt het of alles ok is, maar het netwerk bestaat niet. Ik heb uitgevondne dat als ik op het ene notebook bij de verbinding bvia de rechter muisknop op herstellen druk en vervolgens dit notebook uit en aanzet, dan heb ik het netwerkje weer, Beide notebooks zijn van Packard Bell en hebben xp-home. Ik wil dat als ik de comps uitzet en aanzet of de kabels er uithaal en weer aansluit een netwerk. Wie helpt me?
Van Sitecom krijg ik enkeladvies om Packard te bellen en een nieuwe bios te downloaden (is gebeurd0 en nieuwe updates van windows etc, Sedert enige tijd antwoorden ze helemaal niet meer.
Nu is de situatie zo dat als ik beide noteboeks opstart, lijkt het of alles ok is, maar het netwerk bestaat niet. Ik heb uitgevondne dat als ik op het ene notebook bij de verbinding bvia de rechter muisknop op herstellen druk en vervolgens dit notebook uit en aanzet, dan heb ik het netwerkje weer, Beide notebooks zijn van Packard Bell en hebben xp-home. Ik wil dat als ik de comps uitzet en aanzet of de kabels er uithaal en weer aansluit een netwerk. Wie helpt me?
Van Sitecom krijg ik enkeladvies om Packard te bellen en een nieuwe bios te downloaden (is gebeurd0 en nieuwe updates van windows etc, Sedert enige tijd antwoorden ze helemaal niet meer.