USB via RDP

Status
Niet open voor verdere reacties.

CragonTheOne

Gebruiker
Lid geworden
22 okt 2010
hallo mensen,

ik zit hier met een probleem,
ik heb TipTel 115(een USB telefoon voor skype)
nu wil ik het dus voor elkaar krijgen dat ik een virtuele machine benader via een windows remote desktop protocol die USB poorten heeft ingestelt staan.
het progamma waar de virtuele PC op draait is VM ware.

nu is dus mijn vraag, is het mogelijk om die USB telefoon door te sturen van af de lokale PC naar de virtuele PC

alvast bedankt!!!

groetjes
Cragon The One

@RogerS: Ik zal de moderatoren vragen om de 2 vragen samen te voegen in de andere vraag/sectie. Het is m.i. namelijk niet (direct) een XP probleem maar een RDP-beperking.

En ja, ik geloof wel dat het met 'trucs' (zoals plugins voor RDP) op te lossen is, maar ik vraag me af of dat is waar de topic-starter naar op zoek was, ook inschattend zijn kennis van zaken.

Tijs.

Tijs. Je hebt gelijk. Even voor de volledigheid dan. Het zijn geen add-ins voor RDP. Het betreft hier client/server applicaties die zich aan de clientkant voordoen als USB device en aan de server kant kun je dan het USB device insteken.

@RogerS: Het gaat dus helemaal om RDP heen ook... Dan raken we echt ver af van wat de topic-starter vroeg (zie ook mijn allereerste posting over het overdragen van USB apparaten vanaf de host naar virtuele machines in VMWare)...

Bedankt voor je reactie.

Tijs.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan