Ik ben gisteren een paar uur bezig geweest met de pc van mijn moeder. Het probleem was dat de pc niet door de interne controle kwam. Nadat ik alle randapperatuur had verwijderd startte de pc normaal op en functioneerde. Daarna de randapperatuur een voor een weer aagesloten en iedere keer een herstart. Nu blijkt dat op het moment dat ik een usb apparaat aansluit de pc niet meer doorstart. Het maakt niet uit welk apparaat het is.
Op het moment dat op het scherm de melding komt windows wordt gestart kan ik alle USB apparaten aansluiten en werkt de pc inclusief alle randapparatuur als een zonnetje.
Besturings systeem was win98se inclusief alle updates maar heb ik gisteren gelijk maar vervangen door ME. bij alle twee de besturingssystemen deed het probleem zich voor.
Wie weet waar dit aan zou kunnen liggen?
Op het moment dat op het scherm de melding komt windows wordt gestart kan ik alle USB apparaten aansluiten en werkt de pc inclusief alle randapparatuur als een zonnetje.
Besturings systeem was win98se inclusief alle updates maar heb ik gisteren gelijk maar vervangen door ME. bij alle twee de besturingssystemen deed het probleem zich voor.
Wie weet waar dit aan zou kunnen liggen?