Usb werkt niet, is niet leesbaar

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb zelf maar 1 usb stick, dus dat is even lastig testen. (Mijn muis met usb aansluiting werkt wel, krijg dan geen icoon in taakbalk van veilig verwijderen, maar kan hem wel gebruiken, )

Andere laptops wel.

Er staat geen naam op. Alleen reclame. Ik heb deze van Helpmij.nl ontvangen.

Hoogst waarschijnlijk is het dus wel een driver...
De muis heb je natuurlijk geïnstalleerd met een cd erbij, of was het een plug and play muis?
Als je met rechtermuisknop op mijn computer drukt, dan eigenschappen en vervolgens apparaatbeheer. Staat er dan een iccoontje bij 1 van de apparaten dat die niet werkt of uit staat?

Nee heb hem erin gedaan, en deze werkte gelijk. (De muis zie ik trouwens wel bij apparaatbeheer)

Bij apparaatbeheer staan geen fouten, en er staat niks uitgeschakeld.

En de USB werkte wel in de andere pc's?
Als je de USB in de poort doet waar de muis nu zit?
Kan namelijk een poort stuk zijn...
En anders is die er toch echt. Misschien word die als een schijf aangegeven...

Ja de usb werkt wel op andere pc's en laptop's.

Het maakt niet uit in welke poort ik het doe, er veranderd alleen wat in apparaatbeheer.

Je bedoeld als schijf dat ik hem gewoon bij deze computer zie staan als verwisselbare schijf? Als je dat bedoeld dan staat deze er niet tussen.
Ik heb bij Vasteschijfstations de C (lokaal station) staan, en bij apparaten met een verwisselbare opslag dvd-rw station (cd station).

En hij staat niet ingesteld, om hem niet te weergeven als die erin zit?
Weet niet zozeer of dat kan, en mijn vraag waarom moet je hem dan op die laptop?
Je kan hem ook op de andere laptop doen, en dan via een site of mail de benodigde bestanden mailen?

Mijn oude laptop is erg slecht, en traag, en die gaat binnenkort de deur uit. De windows 7 laptop is niet van mij. En ik vindt een usb stick erg handig, altijd alles bij de hand wat ik wil hebben.

Ik heb alles van de usb controllers nagekeken, en er staat nergens wat uitgeschakeld, en ik zie ook nergens iets van niet zichtbaar kunnen zijn, ga ook nog ff googlen.

Oke dan loopt het dood ja, succes verder.
Wellichte oorzaak:
Driver(89% zeker)
USB(11% zeker)

Ik heb geen idee wat ik nog meer met de drivers kan doen.
Die van Realtek heb ik gedownload van Acer, en die van Intel van de Intel site.

Heb het probleem ook bij Acer gemeld, misschien dat hun nog wat weten.

waarschijnlijk heb je gewoon de verkeerde driver gekozen, maar je komt er wel uit:).
succes nog!:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan