USB werkt niet meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

lkjafs

Gebruiker
Lid geworden
10 okt 2008
Als ik een USB aansloot kreeg ik een melding: Onbekend apparaat heeft een storing veroorzaakt. Nu krijg ik helemaal geen melding meer en doet geen 1 usb apparaat het meer, ik hoor wel een geluid dat er iets is aangesloten. Het rare is dat ik een roller muis heb op usb die het wel doet en de rest van al mijn usb apparaten niet waaronder 2 optische muizen en een toetsenbord. Ik hoef er geen drivers voor te installeren.

Wat moet ik doen?

Deïnstalleer alle USB apparaten eens en start opnieuw op.
Helpt dat?

Hallo

Ik heb precies hetzelfde probleem, mijn vraag is deze: met alle usb apparaten bedoel je daar alle usb enz. in de verzameling usb controllers mee???:o:o

Jammer ik krijg nog steeds de melding dat het usb apparaat niet word herkent terwijl ik deze wel zie in de verkenner:confused:

Gebruik systeemherstel eens.

Installeer anders handmatig de driver.

Laatst bewerkt:
Geen resultaat met systeem herstel en als ik de driver handmatig installeer krijg ik de melding van dat er geen betere software te vinden zijn dan die die al op mijn pc aanwezig is.:evil:

Dan zul je de driver van internet moeten halen, welke usb stick heb je?

Ik begrijp 1 ding niet i.v.m. de driver ,ik heb zo'n usb verdeel doos aan een kabel aan mijn pc verbonden omdat ik te weinig usb aansluitingen in mijn pc heb. Als ik deze verdeel doos aansluit krijg ik dezelfde melding als bij een usb stick. En wat betreft het merk/type van usb stick kan ik geen antwoord geven omdat er helemaal niks op staat. Dus wat nu verder?????:confused:

Ik heb alles al geprobeerd, systeemherstel kan niet omdat ik vista opnieuw had geinstalleerd en het probleem bleef. ik heb voor mijn apparaten geen drivers nodig en als ik drivers voor alle usb poorten installeer verandert er niets.

Ìk zit met hetzelfde probleem, ik denk dat ik xp eens opnieuw installeer en kijk wat er dan gebeurd.

Ik begrijp 1 ding niet i.v.m. de driver ,ik heb zo'n usb verdeel doos aan een kabel aan mijn pc verbonden omdat ik te weinig usb aansluitingen in mijn pc heb. Als ik deze verdeel doos aansluit krijg ik dezelfde melding als bij een usb stick. En wat betreft het merk/type van usb stick kan ik geen antwoord geven omdat er helemaal niks op staat. Dus wat nu verder?????:confused:
Dan moet je van die 'verdeel doos' de driver nog installeren.

Ik heb alles al geprobeerd, systeemherstel kan niet omdat ik vista opnieuw had geinstalleerd en het probleem bleef. ik heb voor mijn apparaten geen drivers nodig en als ik drivers voor alle usb poorten installeer verandert er niets.
Jij hebt voor apparaten geen drivers nodig?

Als ik naar drivers voor mijn muis bv zoek dan geeft ie aan dat hij geen drivers nodig heeft, dit geldt ook voor het toetsenbord. moet ik iets van algemene drivers hebben voor vista of dergelijke en waar kan ik die dan vinden

Je moet de drivers van die USB-apparaten vinden en installeren.
Vertel anders even om welke apparaten het gaat?

Ik heb besloten om een nieuw moederbord aan te schaffen. dit ivm het geluid probleem en het usb probleem
bedankt voor de info

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan