USB werkt plots niet meer!?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Neuzz

Gebruiker
Lid geworden
13 jul 2009
Hoi iedereen,

sinds vandaag werkt mijn usb-stick niet meer. Het is een Kingston Datatraveler G2.
Voorheen deed hij het altijd, maar als ik hem nu wil openen en hem in de usbpoort van mijn computer doe krijg ik geen pop-up meer dat hij herkent is en wat voor actie ik wil ondernemen. Zou je in principe zeggen: niks aan de hand. Ga naar deze computer en open hem daar, want daar staat hij ook gewoon! Maar als ik hier op druk staat er: Toepassing is niet gevonden! Ongelovelijk hinderlijk!
Ik heb al geprobeerd de driver te verwijderen en vervolgens weer opnieuw te installeren, maar ook dit mocht niet baten..

Ik hoop dat iemand een geniaal idee heeft!?

Alvast bedankt,

Neuzz

Dan is waarschijnlijk je stick naar de filistijnen, al geprobeerd met een andere?
Altijd veilig verwijderd?

Bedankt voor de snelle reactie's!

Ja, ik heb hem al geprobeerd in een andere computer en daar kan ik hem dus gewoon openen (sorry, was ik vergeten te melden in m'n vraag)..
& zojuist ook de USB-poorten getest met een ander apparaat en ze werken gewoon allemaal.
De bestanden die er op staan zijn niet echt van waarde omdat ik deze ook op m'n computer heb staan, maar het gaat er mij gewoon om dat m'n computer hem gewoon niet meer wil openen..
Met Testdisk kan je ook een vernaggelde partitietabel herstellen, valt te proberen nadat je je bestanden hebt gered.
Is dit nu te proberen? Zo ja, waar kan ik dit vinden?

Groetjes Neuzz

Ja, ik heb hem al geprobeerd in een andere computer en daar kan ik hem dus gewoon openen
Da's wel belangrijke info. Testdisk heeft dan geen zin.

Je kan de USB drivers eens "verfrissen", zie http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php/603193-USB-sticks-worden-niet-meer-herkend.

Helpt dat niet dan de driver voor de stick weggooien en opnieuw door Windows laten zoeken.

Als de bestanden niet belangrijk zijn, kun je ook nog de stick formatteren met de HP USB Disk Storage Format Tool http://en.kioskea.net/download/download-127-hp-usb-disk-storage-format-tool

Laat ook eens weten wat wel/niet geholpen heeft?

Laatst bewerkt:
Ik zal zo snel mogelijk weer wat van me laten horen als ik alles heb geprobeerd!
In ieder geval, alvast onwijs bedankt!

Hoi!
Ben ik weer, het heeft even geduurd..
Ik heb alles geprobeerd & helaas heeft niets geholpen..
Waar ik wel achter ben gekomen dat ik de USB wel kan open door bij Deze Computer met m'n rechtermuisknop er op te drukken & dan op openen te drukken!
Heel vreemd...

Okeee. ze doen het weer..
Er scheelde al het één en ander aan m'n computer dus even Windows opnieuw geïnstalleerd.. Deze gaat dicht.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan