Hallo,
Ik probeer op mijn PC met Windows Vista een USB WiFi adapter werkend te krijgen maar dat wil nog maar niet lukken,.
PC's en draadloze netweken zijn zeker niet nieuw voor mijn maar Vista Wel.
Nadat ik de Vista drivers voor mijn Senao Engenius EUB-362 ext. bij de fabrikant heb gedownload en geintaleerd. Wordt de client wel herkend, staat ook in het apparaatbeheer zonder uitroeptekens, ook onder de knop "hardware veilig verwijderen staat hij vermeld maar draadloze netwerken zie ik nergens terug. ( ze zijn er wel !!)
Als ik Vista Stumbler draai, krijg ik ook de mededeling dat er geen adapters worden gevonden.
Wat doe ik verkeerd / zie ik over het hoofd???
Het zelfde heb ik geprobeerd met een Alfa wireless USB adapter AWUS036H.
ook deze krijg ik niet aan de praat. Beide apparaten zijn geschikt voor Vista
Ik werk met een officieel Vista proffessional pakket.
Heeft er iemand een tip ??? (Met XP draait alles perfect)
Gr. Menno
Ik probeer op mijn PC met Windows Vista een USB WiFi adapter werkend te krijgen maar dat wil nog maar niet lukken,.
PC's en draadloze netweken zijn zeker niet nieuw voor mijn maar Vista Wel.
Nadat ik de Vista drivers voor mijn Senao Engenius EUB-362 ext. bij de fabrikant heb gedownload en geintaleerd. Wordt de client wel herkend, staat ook in het apparaatbeheer zonder uitroeptekens, ook onder de knop "hardware veilig verwijderen staat hij vermeld maar draadloze netwerken zie ik nergens terug. ( ze zijn er wel !!)
Als ik Vista Stumbler draai, krijg ik ook de mededeling dat er geen adapters worden gevonden.
Wat doe ik verkeerd / zie ik over het hoofd???
Het zelfde heb ik geprobeerd met een Alfa wireless USB adapter AWUS036H.
ook deze krijg ik niet aan de praat. Beide apparaten zijn geschikt voor Vista
Ik werk met een officieel Vista proffessional pakket.
Heeft er iemand een tip ??? (Met XP draait alles perfect)
Gr. Menno