USB wireless adapter problemen windows 7

Status
Niet open voor verdere reacties.

suomsamoht

Gebruiker
Lid geworden
3 feb 2010
Ik heb al verschillende USB wireless adapters geprobeerd op mij nieuwe pc.
Allen worden niet herkend. Ik weet zeker dat ik de juiste drivers heb. Gebruik windows 7 64bit ultimate. Dit is het probleem:
Mijn pc herkent de wireless adapter niet. Dit doet hij echter wel in het apparaat beheer en beweerd daar dat hij correct werkt. Ik kan er echter helemaal niets mee.
Maar dit is waar ik me echt zorgen over maak.:confused:
Als ik de wireless usb in de pc laat zitten en ik sluit af. Wil de pc niet afsluiten. Hij blijft op het schermpje "afsluiten" hangen. Zodra ik de wireless usb eruit haal sluit hij direct af.
Als ik de wireless usb in de pc steek. En vervolgens de pc opstart. Doet geen enkele usb poort het meer! Zodra ik hem eruit haal, doet alles het weer. :confused:
Ik ben ten einde raad, ik heb op het internet een paar mensen gevonden met hetzelfde probleem. Maar geen antwoorden.
Ik heb de pc zelf gebouwd en hij draait verder super lekker.
HELP ME!

vij voorbaat dank. :D

Zijn de juiste chipset drivers van je moederbord geinstalleerd?

Voor zover ik weet wel,
Ik heb de GA-P55-UD4 van Gigabyte. Ik heb de drivers geinstalleerd van de meegeleverde cd. Tevens heb ik een programma genaamd DriverChecker, deze heb ik ook even gedraait en heeft geen updates kunnen vinden. Volgens mij is 1.0 versie nu geinstalleerd en voor zover ik weet zijn er nog geen nieuwe updates voor deze chipset.

Laatst bewerkt:
Ik heb deze inderdaad ook gedownload. Maar niet geinstalleerd omdat ik dacht dat het van de cd wel goed zat en het daar vast niet aan zou liggen. Maar ik zal het eens proberen. :thumb: Ben nu niet thuis helaas. Dus kan niet gelijk wat laten weten.

Laatst bewerkt:
Hou ons op de hoogte.

Zou zomaar kunnen, dat de drivers die bij het mobo zaten, nog niet voor Win 7 waren

Ik hoop dat het helpt. Mijn vader wil nog geen kabel trekken naar mijn kamer. :confused:
En boven dat het hoort niet.

Hoi !

In dat geval is jouw oplossing zeker de juiste !

Greetz,

Harry.

Helaas het helpt niets als ik deze Driver installeer. Tevens was het een erg rare driver. Het lijkt net alsof er niets geïnstalleerd wordt. Dit weekend waarschijnlijk een kabel trekken. Maar ik maak me er nogsteeds zorgen om.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan