usb word niet herkend

Status
Niet open voor verdere reacties.

jeankk

Gebruiker
Lid geworden
18 feb 2006
Ik heb diverse usb aparaten die niet meer automatisch worden herkend door windows xp (lees laptop) ik heb al via aparatenbeheer de usb drivers vervangen, echter zonder resultaat:o

Men zal vragen om meer gegevens.
Wel OS merk Type enz
En wat je zo al hebt gedaan

In apparatenbeheer de usb er al eens helemaal uitgegooid?
En achterop de pc dan alle usb loshalen, en dan herstarten?
Dan wordt nieuwe hardware gevonden, en de usb dus gereset.

Dan volgens normale procedure alles aansluiten.

Het gaat hier om een laptop " ACER Aspire 1700 " het OS is windows xp

Het exacte probleem: ik heb een cardreader "ez-flash 2" aangesloten op mijn usb poort, normaal gesproken moet windows met een melding komen indien de cardreader word aan gesloten op de usb poort, hierna kan ik de meegeleverde software instaleren.
Als ik echter de cardreader aansluit, krijg ik een melding dat het aangesloten usb aparaat mogelijk niet goed werkt.

Paul-RT zei:
In apparatenbeheer de usb er al eens helemaal uitgegooid?
En achterop de pc dan alle usb loshalen, en dan herstarten?
Dan wordt nieuwe hardware gevonden, en de usb dus gereset.

Dan volgens normale procedure alles aansluiten.

Ja heb ik gedaan

jeankk zei:
Het gaat hier om een laptop " ACER Aspire 1700 " het OS is windows xp

Het exacte probleem: ik heb een cardreader "ez-flash 2" aangesloten op mijn usb poort, normaal gesproken moet windows met een melding komen indien de cardreader word aan gesloten op de usb poort, hierna kan ik de meegeleverde software instaleren.
Als ik echter de cardreader aansluit, krijg ik een melding dat het aangesloten usb aparaat mogelijk niet goed werkt.

Doe eerst software installeren en er na pas na herstart cardreader aansluiten,nadat je gedaan hebt wat @ Paul-RT heeft gezegt

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan