Beste allemaal,
Mijn USB stick van 16gb wordt op een pc met windows 7 maar gedeeltelijk herkend.
Op andere pc's wordt de USB stick wel volledig herkend.
Met gedeeltelijk herkend bedoel ik het volgende: bij Devices en Printers wordt deze wel herkend, maar bij Deze Computer niet.
Ik heb alle USB drivers er af gehaald, inclusief de hub controllers. Daarna heb ik de PC opnieuw opgestart, maar helaas mocht dit niet baten.
Ook heb ik nieuwe chipset drivers gedownload en geinstalleerd; dit bleek ook niet de oplossing.
Verder heb ik geprobeerd de device een andere naam te geven in Computer management. Dit maakte helaas ook geen verschil.
In Computer Management is de USB wel te zien; maar er staat 'No Media' bij.
Hebben jullie nog ideeen wat ik verder kan proberen of waar het aan kan liggen?
Het gaat om een 64 bits windows 7 computer.
Alvast bedankt!
Mijn USB stick van 16gb wordt op een pc met windows 7 maar gedeeltelijk herkend.
Op andere pc's wordt de USB stick wel volledig herkend.
Met gedeeltelijk herkend bedoel ik het volgende: bij Devices en Printers wordt deze wel herkend, maar bij Deze Computer niet.
Ik heb alle USB drivers er af gehaald, inclusief de hub controllers. Daarna heb ik de PC opnieuw opgestart, maar helaas mocht dit niet baten.
Ook heb ik nieuwe chipset drivers gedownload en geinstalleerd; dit bleek ook niet de oplossing.
Verder heb ik geprobeerd de device een andere naam te geven in Computer management. Dit maakte helaas ook geen verschil.
In Computer Management is de USB wel te zien; maar er staat 'No Media' bij.
Hebben jullie nog ideeen wat ik verder kan proberen of waar het aan kan liggen?
Het gaat om een 64 bits windows 7 computer.
Alvast bedankt!