USB wordt niet herkend!

Status
Niet open voor verdere reacties.

winnie de pooh

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
12 okt 2004
Hoi,

Heb zojuist dus een compleet nieuw systeem. Ik heb er een Multi Panel van Sweex in zitten. Met USB Firewire etc. En dus ook gewoon op me moederboord 4 USB poorten.

Nou wil ik me webcam instaleren maar, dit pakt ie dus niet. De USB poorten doen het gewoon niet.

Iets in de Bios?

Alvast bedankt.:thumb:

Hmm raar in de bios staat alles goed. Ik heb alles ook goed aangesloten. Alleen dan is het weer raar dat het Power en Active lampje niet brand :8-0: . En de USB poorten achterop gewoon op me moederbord doen het ook niet.

Bij aparaatbeheer: Hier zie ik dat achter USB-Hoogdhub een in een rondje staand uitroepteken staan. Dit zal vast wel het probleem zijn. Wat is hier aan te doen?

Ik denk dat je de drivers opnieuw moet installeren,

die staan op de cd die je erbij hebt gekregen

Hele goeie nog niet aangedacht ga ik gelijk doen. heb ik geloof ik 2 dagen geleden bij de instalatie gedaan maar goed.

Helaas ook dit werkt niet:confused:. Iemand nog een idee?

Want dit is niet echt dat je zegt: Leuk!.

In het begin brandt heel even (2 sec.) het Active lampje van me Sweex Multipanel. Hmm Garantie misschien? Dat heb ik toch wel maar als iemand nog een oplossing heeft.

Voor de USB-poorten die op je mobo zitten, moet je onderstaande driver installeren:
ftp://aiedownload.intel.com/df-support/8638/a08/infinst_autol.exe

This utility installs INF files that inform the operating system how to properly configure the chipset for specific functionality such as USB and AGP.

Voor die Sweex-kaart zal je toch echt de meegeleverde driver moeten installeren. Desnoods de site van Sweex checken voor drivers.

Laatst bewerkt:
Eej heel erg bedankt. Het is gelukt met die driver toch raar dat het niet met de Mobo Drivers lukt maar goed.

Danke danke!:D

Muurhond aan jou nog een vraag. Heb geprobeerd op internet te zoeken maar het is niet gelukt.

Als ik er een SD/MMC kaartje in doe of SM kaartje dan doet ie et niet. Een beetje hetzelfde als met me USB poorten toen. Drivers zijn geinstaleerd.

Hmm jij geeft ze van de 6-1 Pannel ik heb de 8-1 Pannel. En voor de 8-1 zijn ze er niet :(.

Dan zal ik nog maar even moeten wachten. met de Driver van de 6-1 werkt het niet. Misschien de 9-1. Ik ga het even proberen zal wel niet maar goed.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan