USB wordt niet herkend

Status
Niet open voor verdere reacties.

benni77

Gebruiker
Lid geworden
22 mrt 2004
Hallo,

Mijn USB poorten herkennen geen apparaten meer.
Mijn bluetooth stick geeft wel een rood lampje als ik deze inplug maar verder gebeurt er niets. Ook mijn mp3speler en printer worden niet (automatisch) gevonden.

Ik maak gebruik van windows xp en heb een laptop van hp compaq nx5000.

Als bijlage heb ik mijn computerbeheer ge-screen-shot.

Alvast bedankt :thumb:

Bijlagen

• Computerbeheer.jpg
    Computerbeheer.jpg
    67 KB · Weergaven: 43
je mist de driver s van je usb die zitten meestal op je moederbord cd:thumb:

Ik heb de Driver Recovery CD gebruikt en de Intel® Chipset (die is het volgens mij als ik de handleiding van die driver moet geloven) net geinstalleerd en de computer opnieuw opgestart maar er gebeurd nog steeds niet.. :(

In de bijlage is de inhoud van de Driver CD zichtbaar, moet ik misschien iets anders hebben .. ?

Bijlagen

• DriverCD.jpg
    DriverCD.jpg
    39,4 KB · Weergaven: 37
Laatst bewerkt door een moderator:
ik zie usb er niet tussen staan.

zie je bij apperaat beheer vraagtekens of uitroeptekens staan?

Zie bijlage 1e bericht.;)

Sorry ben niet meer zo helder na veel topics te hebben beantwoord:D maar wel raar want daar zie ik dat de drivers van je usb geinstalleerd zijn. ik denk dat je usb-apperaten zelf hun eigen drivers nodig hebbne misschien?

Nee dat is een probleem.

Mijn printer kan niet geinstalleerd worden omdat hij niet gepakt wordt door de USB 'kanalen'.
De mp3speler kun je in iedere computer pluggen zonder ook maar enige cd-rom of andere software nodig te hebben..:confused:

uhmm....

ik dacht dat je de drivers van je usb kan verwijderen in de taakbeheer en dan dat windows automatisch terugvalt naar de standaard drivers. ik denk dus ikke niete weet. ik zal het even na zoeken voor je :D

:thumb:
ok bedankt

Ik heb inmiddels in Apparaatbeheer de USB onderdelen allemaal verwijderd (installatie ongedaan maken), daarna de computer opnieuw opgestart waarna je bij het opstarten van windows ziet dat hij ze weer installeert (nieuwe hardware gevonden en dan de namen .....)..

...nog steeds wordt nergens op reageert als ik iets in plug.

heb je ze al in een andere computer gehaald en heb je op de site van je laptop gekeken?

Ik heb de site bezocht maar ik weet niet welke ik moet installeren.
Alle stappen zijn gevolgd om mijn laptop te specificeren maar dan ...

Quick jump to downloads by category...
» BIOS
» Driver - Audio
» Driver - Graphics - Intel
» Driver - Keyboard, Mouse and Input Devices
» Driver - Modem
» Driver - Network
» Driver - Printer
» Driver - Storage
» Firmware
» Operating System - Enhancements and QFEs
» Software - Multimedia
» Software - Solutions
» Software - System Management

http://h20000.www2.hp.com/bizsupport/TechSupport/SoftwareIndex.jsp?lang=en&cc=nl&prodNameId=395656&prodTypeId=321957&prodSeriesId=395654&swLang=8&taskId=135&swEnvOID=1093

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan