usb wordt niet herkend

Status
Niet open voor verdere reacties.
NU zul je mij toch even op weg moeten helpen waar kan ik dit vinden bij apparaat beheer misschien?
IK ga al vast kijken Intel ich8 kan dat
e de waele

Laatst bewerkt:
[windowstoets]+Break -> Klik op Geavanceerde systeeminstellingen aan de linkerkant -> tabblad Hardware -> Apparaatbeheer...

vogens mij een intel ich8 nu moet ik maar eens kijken op de site van intel denk ik?
e de waele

We gaan er voor tot hier heel veel dank en je hoord er nog wat van
e de waele

http://support.microsoft.com/kb/928631

Achter de valreep m.i. de exacte probleemoplossing gevonden die jouw pc parten speelt in bovenstaande hyperlink! Hoop dat dit helpt...

Nadat u een Windows Vista-computer uit de slaap- of winterslaapstand hebt gehaald of nadat u de computer opnieuw hebt opgestart, werken sommige apparaten mogelijk niet meer naar behoren. De volgende problemen kunnen optreden:
  • Een apparaat zoals een USB-infraroodontvanger wordt niet juist hervat. Wanneer dit probleem optreedt, is een bijbehorend apparaat zoals de infraroodafstandsbediening van Windows Media Center, niet beschikbaar.
  • Windows Vista herkent sommige USB-apparaten niet. De USB-apparaten werken niet.
  • Een USB-apparaat zoals een vingerafdruklezer is niet direct beschikbaar. Het kan bijvoorbeeld 30 seconden duren voordat het apparaat weer beschikbaar is nadat het welkomstscherm is verschenen.
  • USB-basisstations die meerdere interfaces bevatten en die zijn aangesloten via USB werken niet naar behoren nadat u Windows Vista uit de slaap- of winterslaapstand hebt gehaald. Dit probleem treedt ook op nadat u de computer opnieuw hebt opgestart. Wanneer dit probleem optreedt, worden gele uitroeptekens weergegeven in Apparaatbeheer voor de USB-basisstations.

Anders zou deze download zou kunnen helpen het mysterie op te lossen: http://www.microsoft.com/downloads/...5A-EB6B-40E3-AE83-5200B7EF497B&displaylang=en

Succes.

Laatst bewerkt:
Het kan ook iets te maken hebben met de voeding, waardoor de USB-HUB en daarmee ook de twee USB-sticks niet snel genoeg worden 'opgepiept'. Je moet eens naar de BIOS-setup toe gaan om de – langzame en dus meer grondige – 'Power On Self Test' in te schakelen. Er is dan meer tijd om de USB-HUB te initialiseren.

Ik heb het volgende gedaan.
bij alle usb controllers /eigenschappen/stuurprogramma bijwerken/automatisch naar bijgewerkte stuurprogramas zoeken op deze comp en internet.
En bij verschillende was dat ook het geval die zijn dus bijgewerkt.
zo heb ik alle contollers nagelopen tot ze goed waren
Ik heb tot nu toe nog geen meldingen gehad,
Maar ik heb nog iets om te vragen
ik heb driver whis gedraait en hij vind verschillende drivers die niet acuteel zouden zijn.
Maar ik heb ze allemaal laten bijwerken dus ??? wat is goed ?
e de waele

Ik heb het volgende gedaan.
Maar ik heb nog iets om te vragen
ik heb driver whis gedraait en hij vind verschillende drivers die niet acuteel zouden zijn.
Maar ik heb ze allemaal laten bijwerken dus ??? wat is goed ?
e de waele

Wat is driver whis?
Ik weet dus niet precies wat het is, maar ervan uitgaande dat dit een updateprogramma is, kun je ervan uitgaan dit gewoon klopt..

Enfin, tevreden? Wil je dan ff op "Vraag is opgelost" klikken op de blauwe balk in je vraagposting?

Laatst bewerkt:
Ik ga nog even wachten om POST in te schakelen als hij geen meldingen meer geeft en alles goed werkt dan laat ik alles zo staan als het is
De tyd van opstarten is vrij goed Ik ga het even afwachten
Ik zet deze vraag op opgelost
e de waele

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan