Ik heb een oude medion pc uitelkaar gesloopt en kwam daarbij de ontvanger van een rf afstandsbediening (gemaakt door x10) tegen die bij die medion pc werd meegeleverd. Ik kwam er via apparaat beheer achter dat het een usb apparaat was dus had ik er een usb stekkertje aan gemaakt en het werkt gewoon, nou ja mijn laptop herkent het apparaat en heeft de driver automatisch geinstalleerd maar hij reageert niet op de toetsen die ik indruk. Nu wil ik van mijn laptop(vista 64 bit) een HTPC maken met XBMC en wil die afstandsbediening graag werkend krijgen in xbmc. Ik heb al wat dingen opgezocht op internet maar overal waar ik denk de oplossing gevonden te hebben is de download verwijderd. weet iemand hoe ik deze werkend krijg?
alvast bedankt.
edit heb nu de driver van de website van x10 geinstalleerd ipv de driver van medions site. Nou werkt de afstands bediening wel half maar nog niet helemaal en ik wil graag het programma datie opent als je een toets indrukt veranderen is nu wmc maar moet xbmc worden weet iemand hoe ik dat kan veranderen?
alvast bedankt.
edit heb nu de driver van de website van x10 geinstalleerd ipv de driver van medions site. Nou werkt de afstands bediening wel half maar nog niet helemaal en ik wil graag het programma datie opent als je een toets indrukt veranderen is nu wmc maar moet xbmc worden weet iemand hoe ik dat kan veranderen?
Laatst bewerkt: