usb

Status
Niet open voor verdere reacties.

ruud12

Gebruiker
Lid geworden
29 nov 2001
ik heb een konica digitale camera die aan te sluiten op de pc via de usb nou zie ik dat de camera aangesloten is op de usb via aparaatbeheer en via schijfstations ook het icoon hardware veilig verwijderen is aanwezig
toch zie hem niet via verkener en ook komt er geen wizard tevoorschijn, nieuwe drivers geinstaleerd van ibm
dit gebeurt niet alleen met een camera maar ook met een usb stick dus aan de camera ligt het niet
soms bij het opnieuw opstarten doet hij het wel maar meestal niet
windows xp pro p4 1gig geheugen
wie weet wat het kan zijn

Zie je een uitroepteken bij je USB-devices in Apparaatbeheer?

nee alles staat goed geeft geen foutmeldingen ook geen vraag of uitroeptekens

Welk merk/type moederbord heb je?

Heb je al es een andere USB-poort geprobeerd? (indien mogelijk)

het is een ibm thinkcenter
ik heb alle poorten al geprobeerd
als het aan het mobo zou liggen moet ik het hele usb device niet kunnen vinden lijkt mij

mocht niet baten deze oplossing nog steeds hetzelfde probleem

Je ziet de camera dus wel als je gewoon in Deze Computer kijkt?

nee alleen via aparaatbeheer zie ik dat hij is aangesloten op de usb poort en ik krijg een icoon rechtsonderin de taakbalk hardware veilig verwijderen waarin het usb device staat vermeld

Hmz, toevallig heb ik dit probleem ook op de pc van me zusje. Als ik daar haar mp3-speler op aansluit, ziet de pc hem wel, maar dan ineens valt de verbinding weg als je wilt zien wat er op die mp3-speler staat. Een ook hier is alles wel juist geinstalleerd volgens Apparaatbeheer.

Ik heb nog niet met andere usb-apparaten getest, dus meer kan ik nog niet melden.

Misschien kan je IBM mailen hierover?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan