Usb

Status
Niet open voor verdere reacties.

colombianita

Gebruiker
Lid geworden
5 jun 2006
Help aub, !

ik word er gek van, eergister deed mijn usb het nog , maar nu niet ... het gaat hier om deze usb mobile inet >(http://www.azerty.nl/_azerty/data/product/9/2/0/92027/img/1/G.jpg), als ik het aansluit krijg ik de meleding : usb apparaat wordt niet herkent ???? , ik heb van alles geprobeert zonder nut , in apparaat beheer zie ik wel dat een onbekend apparaat staat , vandaag heb ik gemerkt dat ook mijn ipod /usbmemostick ook niet wordt herkennt maar wel bij mijn pc :( ik heb hier de zoek functie gebruikt en ook google maar kom er niet echt veder ? misschien doe ik iets niet goed ofzo ben niet echt iemand die er veel van begrijpt en dus misschien dat ik sommige stappen gewoon fout deed en dat het dus daarom nog niet is opgelost :$ en ow ja systeemherstel heb ik ookal gedaan maar ook hier weer niets :(

weet iemand een oplossing ? dank u !!
NB: bestuuringsysteem is windows vista home premium

screenhots:
http://img228.imageshack.us/my.php?image=usblh8.jpg

Laatst bewerkt:
je kan proberen wat ik vandaag gelezen heb
de stroom van je pc afhalen, dus de stroom stekker uit je pc halen,haf uurtje wachten ,en dan nog eens proberen

je kan proberen wat ik vandaag gelezen heb
de stroom van je pc afhalen, dus de stroom stekker uit je pc halen,haf uurtje wachten ,en dan nog eens proberen

heb gedaan , maar heb nog steeds het zelfde probleem :(

Laatst bewerkt:
volgens mij heb ik het op de verkeerde topic geplaats?
zou een mod het kunnen verplaatsen plz?

hoe kan je dat gedaan hebben in 4 minuten?? ik laat het hier bij ,je wil het niet eens proberen :o

lool

kijk de tijd van wanneer ik en jij het hebben gepost :O ?

tis al langer dan een half uur geleden lieve schat :$

en tuurlijk wil ik het en doe het ook

want wil natuurlijk weer op mijn eigen laptop kunnen internetten en alles

Laatst bewerkt:
Heb je in apparaatbeheer uitroeptekens of vraagtekens?

veder misschien nog iemand ? want wil echt gewoon weer op me laptop op inet kunnen :confused:

Heb je alles uitgeklapt in apparaatbeheer?

Installeer anders eens je drivers opnieuw...

volgens mij ligt het dus gewoon aan mijn lappie :S

zie deze afbeelding :

http://img403.imageshack.us/my.php?image=usbgq8.jpg

mijn usbpoort heeft dat dus niet ...

tis gewoon open en kan je dus makkelijk verkeerd je usb der in doen

en bij het er uithalen merk je dan pas dat je het fout gedaan hebt ...

2 die waren al "dood?" maar die ander waar ik mijn inet deed niet, die doet het soms wel alleen ja ik snap niet echt wat ik moet doen ...

ik heb hem nog maar net gekocht dus ik denk ik
bel even die mensen op aangezien ik dus nog garantie heb?

maar mijn vraag nu ..

wat gaan ze doen?
ik bedoel gaan straks al mijn documenten weg enzo?
(fotos, muziek etc..)

en loggen dan die mensen bij gast in
of bij mijn eigen account [die wachtwoord heeft] ?

Laatst bewerkt:
ja als je usb poorten echt kapot zijn zullen ze in de computer wel als werkende weergegeven worden maar daarom werken ze niet altijd...

Normaal moet je inderdaad nog garantie hebben maar normaalgesproken zullen ze niet veel naar het probleem zoeken en gaan ze laptop eerst herinstalleren om te controleren of het probleem niet softwarematig is...
Hoe dan ook ben je dan je gegevens kwijt dus sla je gegevens op op een usb/externe harddrive/dvd's/...
Wat je zelf dus zou kunnen doen is eerst die gegevens op een andere plaats veilig opslaan en dan eventueel zelf gaan herinstalleren zodat je zeker kan weten dat het aan je usb poorten zelf ligt en niet bij een probleem onder vista, zo heb je ook het probleem niet dat je je laptop een tijdje kwijt bent.

het domme is , dat ik nooit een xp/vista cd krijg als ik een pc/lap heb bestelt:confused:

maja ben er 90% zeker dat die poorten gewoon kapot zijn

dus ik ga maar wehkamp bellen ofzo :P

iig tnxx voor de hulp

als er geen installatie dvd is meegeleverd zal je een recovery partitie hebben die je kan gebruiken om vista of xp te herinstalleren (zal wel in je boekje van je computer zijn uitgelegd ;))

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan