usb

Status
Niet open voor verdere reacties.

mwr

Gebruiker
Lid geworden
19 jan 2008
Berichten
263
hallo mensen,heb hier een acer laptop aspire 1700,is onlangs xp opnieuw opgezet,het volgende doet zich voor.
1 na alle drivers en wat er bijhoort te hebben geinstalleerd,heb ik van de 4 usb poorten maar 1 die werkt,terwijl ze voorheen werkten.
2 heb bij apparaatbeheer gezien en kom daar geen problemen tegen of een geel vraagteken dat er iets aan de hand is.
3 heb deze vraag eens eerder gesteld en daar kreeg ik advies om bij acer de nieuwste drivers te downloaden,wat is gedaan,en bij sis ook om drivers te downloaden,is ook gebeurd ,maar al wat er gebeurd ,er blijft maar 1 poort werken,wat is er nu nog voor mogelijkheid om dit toch voorelkaar te krijgen.
bvd mwrv,
 
Weet je zeker dat je de chipsetdriver geïnstalleerd, waar je normaliter mee zou moeten beginnen ?
 
ja

hallo coenraad,
ja dit heb ik idd gedaan,snap eigenlijk ook niet waarom ze het niet doen.
ja dit is wel een laptop waar je je eigen op uit kunt leven hoor,heeft altijd al kuren gehad ,vanaf het moment dat onze zoon hem heeft gekocht,altijd wat.
 
Misschien iets te onstuimig met de usb poorten omgegaan.

Er is uiteraard wel een oplossing, aan de werkende usb poort een hub hangen.
Goedkoper als een reparatie, zeker bij een al wat oudere.
Dat kan zomaar bij een Acer.

Zit er geen recoverpartitie op, of heb je wellicht recover cd/dvd's ?
 
aanwezig,

haalo coenraad ,nou ik ben wltijd zeer correct in dit soort dingen dus dat is het niet geweest,maar ik heb alle nodige cd,s nog wel,zou dit het euvel op kunnen lossen?.
ja en anders maar een hub er aan,mocht het niets worden.


mwrv,
 
Zet eerst je bestanden veilig, evt. op cd/dvd externe HDD.

Installeer hem gewoon eens helemaal opnieuw met je recover cd/dvd's.
Baat het niet, schaadt het niet.
Niet geschoten is altijd mis.
Daarne natuurlijk de updates installeren.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan