Usb?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoi,

zoals gezegd daar kan je een usb 3 stick ,apparaat op aansluiten

Kun je vertellen wat voor type pc je hebt?

een ASUS ...

Daarmee kan je gewoon playstations aansluiten enz..enz.. dit is een echte extreme game/PC-tje ..:D en die heb je ook uiteindelijk en gewoonlijk bij games-PC's ..

Laatst bewerkt:
Volgens mij is dit gewoon een doorlussing van USB3 aansluitingen aan de voorkant van je behuizing. Deze kan je aan de achterzijde inpluggen, waarbij je dus een USB aan de achterzijde kwijtraakt maar deze aan de voorzijde functioneel wordt.

Zelf vind ik dit nooit een mooie oplossing, maar ik heb dit vaker gezien. Ik zou dit eventueel terugkoppelen naar de webwinkel waar je de pc hebt gekocht.

Kun je ons vertellen / laten zien dmv foto's wat er aan de anderekant van de kabel binnen in de kast dus zit?
het kan een voeding zijn voor bepaalde componenten, maar dat zou wel heel raar zijn...
of USB kabels vanaf de kast die naar de externe usb poorten gaan in plaats van de interne pin aansluitingen op het moederbord.

We kunnen niet zoveel met een foto van 2 usb kabeltjes namelijk.

edit: ik zag niet dat er al een 2e pagina was voor dit topic, maar ik bedoel hetzelfde als k1pje

Ikzelf heb ook een dergelijke oplossing, deze is (zoals K1pje al aangegeven heeft) van een USB3.0 apparaat op de voorzijde, in mijn geval een USB3.0 poort mét kaartlezer.

Waarschijnlijk zijn dit kabels die aangesloten moeten worden aan de achterzijde in de vrije usb3 aansluitingen om de usb3 aansluitingen aan de voorzijde te laten werken.

het is misschien een optie om een usb3 hub al dan niet powered in een van de vrije sloten aan de achterzijde aan te sluiten waar deze kabels dan weer in gestoken kunnen worden, zo blijven er aan de achterzijde ook usb3 poorten beschikbaar.

Laatst bewerkt:
na een kleine 6 weken zal TS inmiddels wel weten waar die kabels nu voor dienen.. :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan