usb2.0 wordt usb na formateren?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik geraak er niet meer uit:o:o:o

Van alle soorten sites de 'juiste drivvv gedownload maar ik versta gewoon niet hoe te installeren. Bij het unrarren komen er 3 exe files vrij alles gedaan maar er verandrd niks.

Nogmaals gekeken met AIDA32 en bij windows apparaten staat er nog steeds een vraagteken bij Ethernet controller???

Weet geen raad meer.... jullie mss wel;)

http://drivers.softpedia.com/get/NE...-CARDS/Acer-Aspire-1400-LAN-Driver-6130.shtml

ik dacht dat dit de goeie was ( zelfde als op de acer site)

Alvast bedankt

usb2 wordt usb

Hallo.

Eerst de installatie ongedaan maken in apparaatbeheer.
Dan de pc opnieuw opstarten en dan ziet hij de netwerkkaart weer en dan de nieuwe drivers installeren.
Dan zou het toch moeten werken hoor. Anders weet ik het ook niet meer.

Groeten Cees.

nee, lukt niet

bij opstarten vind hij inderdaad nieuwe harware (ethernet controller)

stuurprogramma ( gedownload) geïnstalleerd maar werkt niet.

volgens mij is er wat mis met die driver??
Kan ik een andere driver poberen en waarom geeft AIDA32 het juiste type niet weer?

Of ik moet de laptop nog eens open maken. Dan kan ik zien of het on board is of nie.
Alhoewel het in de chip 82801BA wel on board is.
Het rare is dat de ledjes in poort wel werken als ik er een kabel in steek
Dus volgens mij ligt het zeker aan het stuurprog.

Groeten
Marcel

Hallo,

Na lang rondbellen en zoeken heb ik een recoverycd van een aspire1400 gevonden.
Met deze cd lukte het wel. En toch een identieke driver.

Van harte bedankt voor jullie hulp.:thumb::thumb::thumb:

Daaruit mag je dan wellicht de conclusie trekken dat je de gedwonloade driver niet op de juiste wijze hebt geprobeerd te installeren.
Veelal komt er standaard een foutmelding bij het zoeken naar drivers en dien je handmatig (met de muis) middels het openklikken van een soort verkennerschermpje tijdens de installatie van drivers, het juiste "pad" opgeven naar de locatie waar de drivers staan.

Daarnaast zijn er drivers die zich door middels van een .exe willen laten installeren. Soms is het lastig om het voor elkaar te krijgen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan