USB2 Driver?

Status
Niet open voor verdere reacties.

X3ore

Gebruiker
Lid geworden
7 apr 2004
Hoi, ik vond het al raar dat op school iets kopieren 10 keer sneller ging naar een apparaat op usb2 dan bij mij thuis.. dus ik heb een papier gevonden die bij me pc zat van intel genaam "Enabling hi-speed USB2.0" Maar dan kom ik op de site van intel uit en moet ik een driver downloaden en dan krijg ik bericht dat deze enkel voor windows 98/NT beschikt is.. voor XP vind ik niets..

Hoe doet de rest het dan?

ps er staat ook dit, maar er staat niet hoe :(

Hi-Speed USB 2.0 must be manually enabled in Windows Xp systems that have been upgraded to Service Pack 1.

Shane.

Ik had net geformateerd, ben nu sp2 aan het installeren..

Maar voor mijn format met sp2 ondervond ik nog dat hij niet echt snel is, en als ik dan een apparaat aansluit zoals mijn iPod komt erop dat het apparaat sneller kan werken,.. terwijl dat op die pc's in mijn school niet erop komt en veel sneller is bij het copieren van bestanden..

Pc is zelf samengesteld

Windows xp
intel pentium 4
3.06Ghertz
512MB ram
ATI hercules 9200
en nog wat maar denk dat dit het belangrijkste is zoniet als je iets specifiek nodig hebt als informatie zeg je het maar.

Trage hub? ik denk het niet.. op me papier staat dat alle usb poorten usb2.0 zijn.. 4 van achter en 2 van voor en op elke poort krijg ik de melding dat het apparaat sneller kan werken.. en het verschil is..

Als ik m'n ipod op me moeder der pc aansluit (usb1) komt er wel op dat er een snel apparaat op een trage usb hub is aangesloten..

Shane.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan