Usb2

Status
Niet open voor verdere reacties.

rienbos

Gebruiker
Lid geworden
5 nov 2003
Hallo,

Als ik een USB2 apparaat aansluit op een USB poort krijg ik de boodschap dat het apparaat sneller kan werken als ik het op een USB2 poort aansluit. Nu heb ik alleen maar USB2 poorten en als ik in het configuratiescherm kijk dan staat er bij USB2 controller dat er geen stuurprogramma's geinstallerd zijn. Er is dus geen driver geinstalleerd want bij de gewone USB zijn er wel drivers geinstalleerd. Ik heb hier op het forum gezocht en op het internet naar USB 2 drivers gezocht maar ik kan deze niet vinden.
Ik werk met XP sp2.
Heeft iemand een oplossing voor mij of moet ik sp2 opnieuw installeren.
Alvast bedankt voor het antwoord.

Zoek de driver cd van je moederbord er nog eens bij, ik vermoed dat daar de juiste drivers wel op staan,
Zoek anders even op de site van de fabrikant van je moederbord. daar hebben ze ze ook wel

Door de drivers van die op de cd van mijn moederboard opnieuw te installeren is het probleem opgelost. Ik had in eerste instantie de drivers van de website gedownload maar toen kreeg ik bij het installeren het bericht dat de taalkeuze niet overeen kwam. Door ze te installeren via het configuratiescherm ging het wel.
Bedankt

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan