USB3.0 to VGA ADAPTER

Status
Niet open voor verdere reacties.

chni22

Gebruiker
Lid geworden
28 nov 2013
Hallo allemaal,

Ik heb pas een nieuwe laptop gekocht(HP Envy 17-k141nd).
Deze laptop heeft echter maar 1 hdmi aansluiting en ik heb twee externe beeldschermen staan.
Mijn vorige laptop had een hdmi en een vga poort, hierdoor kon ik dus beide externe schermen gebruiken.

Nu heb ik een USB3.0 to VGA adapter gekocht van het merk ICY BOX(IB-AC507).
Dit werkt alleen niet, hij ziet geen tweede beeldscherm.
Wie weet er een oplossing??
Ik kan de adapter eventueel nog terugzenden, dus andere oplossingen zijn ook welkom, maar liever niet.

Alvast bedankt!!

chni22

Vreemd ding...op de site van de fabrikant staat "plug & play" , drivers zijn er niet en de handleiding kan ik niet downloaden want die link opent hier een nieuw tabblad met dezelfde pagina ( Firefox 41 :shocked: ).
Wordt verwezen naar de moederbord-fabrikant voor een driver-update van de USB 3 drivers.
Ik zou het ding terugsturen en een HDMI-splitter aanschaffen, dan heb je ook een betere beeldkwaliteit en de zekerheid dat het werkt...

Heeft zijn laptop dan een DisplayPort™ poort? Dat is nl de source poort..
DESCRIPTION
The Club 3D MST hub is a hub device that receives a DisplayPort™ 1.2
MST signal from the source device and splits up and routes the video
streams independently to each display device

Heb zelf deze via Amazon,
http://www.amazon.de/dp/B0037FQYI2/ref=pe_386171_38075861_TE_item
nu uitverkocht.
Dit soort zaken koop ik vaak via amazon.de omdat je dan vaak veel recensies tegenkomt... das handig om een beter idee te krijgen of het iets voor je is.
Dat kastje wat ik heb wordt onder meerdere namen verkocht.. zoek zelf maar uit of je dat nog wilt...

Laatst bewerkt:
er bestaan ook Hdmi splitters van club3d @andre@home
Dan is het nog verwarrender om een DP type voor te stellen.. hangier om meteen het juiste type een link te posten als ze mochten blijken te bestaan zoals je beschrijft...
Mensen met technisch inzicht vragen zoiets nl niet....

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan