USBkey

Status
Niet open voor verdere reacties.

Spy1

Gebruiker
Lid geworden
2 jul 2007
Berichten
227
Versie: RC1.1
Informatie: Last van mensen die op je computer gaan als jij er even niet bent? Dat hoeft niet meer met USBkey die jou normale USB stick als sleutel (USBkey) voor je computer gebruikt! Als de USB stick uit de computer is kan de computer niet worden gebruikt*!

*Nog niet te zien in versie RC1.1

Download!
 
Eh; windows toets + L ? :p

Maar klinkt wel als een geinig programmatje, misschien morgen maar eens even proberen :)
 
Hmm, misschien wel een geinig programmaatje, als het werkt ;) :p
Nu, door een simpele druk op alt-tab of winkey, kun je weer aan de gang.. Misschien dus ook een idee om het toetsenbord te blokkeren :p
 
Heb het wel eens gebruikt zoiets. Is wel handig, maar ik heb het niet echt nodig. Je kan ook gewoon het toetsenbord meenemen.:p
 
Jongen bedankt voor de positieve commentaar. Maar kijk is even bij dat sterretje (*) dat heb ik er voor geen reden neer gezet, Ik bedoel er mee dat de vergrendeling scherm niet werkt zoals als het moet werken, jammer genoeg.
 
doet het niet :(

Versie: RC1.1
Informatie: Last van mensen die op je computer gaan als jij er even niet bent? Dat hoeft niet meer met USBkey die jou normale USB stick als sleutel (USBkey) voor je computer gebruikt! Als de USB stick uit de computer is kan de computer niet worden gebruikt*!

*Nog niet te zien in versie RC1.1

Download!

bij mij doet ie het niet :(
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan