usbstick wordt niet weergegeven

Status
Niet open voor verdere reacties.

gerrit100

Gebruiker
Lid geworden
20 feb 2001
Ik kamp met volgend probleem. Mijn usbstick wordt niet weergegeven in "deze computer". Bij aparaatbeheer wodrt hij wel als "correct werkend" weergegeven. Iemand een idee?
Alvast bedankt
Gerrit

Welke driveletters zijn er al in gebruik ? Kan je bij apparaatbeheer een driveletter zien ?
Zit je op een netwerk ?

Ik had het volgende : usb-stick op een portable gebruikt (zonder dat de netwerkverbindingen actief waren) => letter E
dag erna kom ik op het werk en log men portable in => letter E is een verbinding naar het netwerk, als ik dan de usb-stick wou gebruiken kende hij nogmaals de letter E toe maar in explorer blijft het pad naar de netwerkverbinding wijzen

Oplossing : een beetje spelen met de drive letters

Start => Configuratiescherm => Systeembeheer => Computerbeheer => Onder opslag : schijfbeheer : als je hier rechterkantmuis klikt op een volume kan je de stationsletter en paden wijzigen ....

Laat je nog iets weten of dit geholpen heeft :thumb:

Ook deze piste heb ik al geprobeerd. Een bizar bijverschijnsel is dat ik m'n usb stick bij schijfbeheer een letter kan toewijzen. Hieropvolgend via schijfbeheer, rechtermuisknop het station kan openen. Binnen de seconde sluit het echter alweer. Maar wanneer ik binnen de seconde een map van m'n stick open blijft hij open en kan ik hem zelfs bewerken etc.
En hij kreeg ondertussen al de letter i, j, w. Na verwijderen wordt er wel niet automatisch een letter toegewezen. Bij het inpluggen krijg ik wel steeds rechtsonderaan een icoontje om de stick veilig te verwijderen.

Ik zit precies met hetzelfde probleem! Is er dan werkelijkwaar niemand die er verstand van heeft??:(

Erg genoeg heb ik me laten gaan en heb een format c: gepleegd. Hierna is mijn probleem opgelost. Het zit hem ergens in windows maar waar Bill, waar?

ah oke.. maar dat kan ik niet doen bij iedere computer waar ik achter ga zitten.. mijn andere usbstick doet het nml wel...:confused:

ik kaap helemaal niets.. het viel mij gewoon op.. mensen hebben hier verstand van vanalles maar heirvan niet.. dat valt gewoon op!:mad:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan