Usenet/binaries

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dutchbull

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
10 jan 2002
Hallo,

Na jaren te hebben gedownload met torrents, wil ik het nu graag met usenet gaan proberen.

Nu weet ik alleen niet welke nu het beste is, meest aanbod, snelheid en wie het langst de bestanden online heeft staan, is een mooi woord voor maar ben die ff kwijt.

Nu hoor ik Eweka, Usenext enz., maar welke moet je nu kiezen?

Jullie hebben hier ongetwijfeld ervaring mee, dus brand maar los!

Alvast bedankt!

Ik beveel zelf altijd Eweka aan. Snelheid is in principe goed en de bestanden staan wel redelijk lang online. Daarnaast heb je nederlandse support.

Ik denk dat de meesten Eweka gaan zeggen. Zit er zelf al jaren bij en welgeteld 1x een probleem gehad (maar dat was een algehele storing bij Eweka)

En is alles bij Eweka te downloaden, films, games, muziek, enz enz enz?

En welke snelheid halen jullie gemiddeld?

En wat is het verschil met bijv. Usenext?

Usenext lijkt mij niet onbeperkt downloaden. Je betaald voor een x aantal gigabyte per maand wat bij Eweka niet zo is.

Daar betaal je € 7,50 en of je nu 1GB of 500GB download de prijs wordt er niet anders van.

Ik zit rond de 2200 - 2400 Kbyte te downloaden. Komt goed overeen met de 20mbit verbinding die ik heb.

Usenext lijkt mij niet onbeperkt downloaden. Je betaald voor een x aantal gigabyte per maand wat bij Eweka niet zo is.

Daar betaal je € 7,50 en of je nu 1GB of 500GB download de prijs wordt er niet anders van.

Ik zit rond de 2200 - 2400 Kbyte te downloaden. Komt goed overeen met de 20mbit verbinding die ik heb.

Kijk, daar hebben we wat aan, heb een hekel aan download limieten! En hoe zit het met het aanbod? Ben zelf nogal fan van autosport, die ik niet op de NL tv kan kijken en dus moet downloaden, hetzelfde geldt voor nieuwe films en muziek, maar dat is geen probleem als ik jullie begrijp?

En de 'server' waar je de bestanden vandaan haalt, dat is ook 'all over the world'?

Ik heb eerlijk gezegt geen idee waar hun newsservers staan en persoonlijk vind ik het ook niet interessant :)

Eweka geeft genoeg nieuwsgroepen door dus voor iedereen wat wils. Voordeel vind ik ook dat je er niet aan vast zit. Je betaald per maand en als het toch niks voor je is betaal je niet meer als je maand erop zit en je bent er van af.

Ik weet genoeg!

Dank jullie wel allemaal!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan