Robertusje
Terugkerende gebruiker
- Lid geworden
- 11 nov 2007
Bedankt dat laatste is vooral van belang.
Daar heb ik iets over gezocht op internet en dat werkt nu ook prima. Als je het NZB bestandje dan opslaat in je downloadmap gaat Spotnet vanzelf downloaden.
De beschrijving staat hieronder.
Hallo,
Ik kon niet leven met het idee dat je geen NZB's kon importeren in spotnet terwijl de downloadunit sabnzbd is.
Daarom heb ik even opgezocht hoe dit wel mogelijk is:
Dus wil je toch NZB importeren in spotnet doe het volgende:
c:\programdata\spotnet\sabnzbd.ini
Scroll naar onder en zoek de lijn: dirscan_dir = ""
Vul hier bijvoorbeel [ROOT] in, nu scant spotnet nzb's elke 10seconden in de downloadmap. (je kan elk pad invoeren)
Dus als je via een zoekmachine een nzb download, gewoon in de downloadmap zetten en hij komt in de queue van spotnet.
Je moet tijdens het wijzigen spotnet gesloten hebben en daarna restarten eer het werkt.
Groeten Dopefish
ps: voorbeeld:
...
movie_extra_folder = 0
dirscan_dir = [ROOT]
tv_sort_countries = 1
...
Spotnet maakt intern ook gebruik van SABnzbd om spots te downloaden, maar volgens mij kun je met spotnet niet echt NZB bestanden importeren.
Daar heb ik iets over gezocht op internet en dat werkt nu ook prima. Als je het NZB bestandje dan opslaat in je downloadmap gaat Spotnet vanzelf downloaden.
De beschrijving staat hieronder.
Hallo,
Ik kon niet leven met het idee dat je geen NZB's kon importeren in spotnet terwijl de downloadunit sabnzbd is.
Daarom heb ik even opgezocht hoe dit wel mogelijk is:
Dus wil je toch NZB importeren in spotnet doe het volgende:
c:\programdata\spotnet\sabnzbd.ini
Scroll naar onder en zoek de lijn: dirscan_dir = ""
Vul hier bijvoorbeel [ROOT] in, nu scant spotnet nzb's elke 10seconden in de downloadmap. (je kan elk pad invoeren)
Dus als je via een zoekmachine een nzb download, gewoon in de downloadmap zetten en hij komt in de queue van spotnet.
Je moet tijdens het wijzigen spotnet gesloten hebben en daarna restarten eer het werkt.
Groeten Dopefish
ps: voorbeeld:
...
movie_extra_folder = 0
dirscan_dir = [ROOT]
tv_sort_countries = 1
...