Usenetsearh problemen.

Status
Niet open voor verdere reacties.

humpe

Giga Honourable Senior Member †
Lid geworden
26 mrt 2001
Als ik bestanden van FTDv3 binnen wil halen via usenetsearch kan deze niets meer vinden, ik heb er sinds 4 dagen last van.

fout melding:

Nothing found on Usenet using "XXXXXXX". Try adding * behind your words.

Payserver eweka dat werkt wel goed,

Laatst bewerkt:
Is er iemand die ook met usenetsearch werkt? Die mij hiermee kan helpen.

Is er iemand die mijn vertellen waar ik de helpdesk van Usenetsearch kan vinden??????.
Naar eweka heb ik al gekeken maar kon daar niets vinden.

http://www.usenetsearch.nl/

in iedergeval bedankt.

Heb je al geinformeerd op het forum van Usenetsearch? Ik heb geen problemen met zoek opdrachten bij Usenetsearch.

Waar kan ik usenetsearch vinden, al vast bedankt.

Asl je via jou link naar Eweka gaat, zie je een knop "forum" staan.

Ik ben nog bij het form geweest maar daar heb in niets kunnen vinden, maar als ik via FTDv3 kan usernetsearch niets kunnen vinden, het lijkt wel of ik geblokkeerd wordt, en ben nu overgestapt naar www,binsearch,net waar ik wel alles kan downloaden en over hallen en ook kan zien wanneer het bestand klaar, of er moet nog iemand ander zijn die dat kan verklaren, volgen mij is usernetsearh een afloppende site????.

Ik heb mijn wachtword usernetsearch verander om te kijken of dat hielp, maar dat heeft niets geholpen.

Het is jammer dat ik er met eigen wachtword van usernetsearch niet in het form kon komen.

Wat bij mij opviel dat er ook niet zoveel gebruiker als ander bij usenetsearch ook niet waren ingelogd.
Ik heb het ook nog geprobeerd bij XSnews maar dat gaf ook geen resultaat, ik vind dat erg jammer.

Ik kom nog wel in usernet, maar ik kan niets meer opvragen, volgens mijn zijn ze uit de lucht.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan