user accounts en administrator

Status
Niet open voor verdere reacties.

marvy

Gebruiker
Lid geworden
25 dec 2000
Berichten
396
hallo ..ik heb mijn PC eens opnieuw geinstalleerd ..XP prof erop en meerdere gebruikers
nu heb ik echter een vraagje
is het normaal dat als ge inlogt als administrator en je verandert je toetsenbordinstelling dat hij dat niet overneemt voor de andere accounts ?
oop heb ik MSN 5 er opgezet maar op de andere accounts start versie 4 nog op
office en enkele andere programma's heeft hij wel vlot geinstalleerd ..hoewel ik hier eerder verwachtte dat hij ging vragen voor welke users ik dat wou installeren ?
dus instellingen moet ik account per account doen en programma's kan ik niet appart ? of doe ik ergens iets mis ?
 
Veel instellingen, zoals screensaver, muis e.d. zijn per gebruiker en worden de instellingen in het betreffende profiel opgeslagen. Sommige instellingen zijn 'system-wide' en die gelden voor alle gebruikers, zoals wijzigingen in de services (die alleen een administrator kan wijzigen). Met programma's moet je alleen even controleren of het programma wijzigingen in het profiel opslaat of niet (onder C:\Documents and Settings\%profile%\Application Data) en let erop dat op de start menu's in elke profielmap goed staan.
 
is het normaal dat als ge inlogt als administrator en je verandert je toetsenbordinstelling dat hij dat niet overneemt voor de andere accounts ?
Ja.

oop heb ik MSN 5 er opgezet maar op de andere accounts start versie 4 nog op
Klopt ook

office en enkele andere programma's heeft hij wel vlot geinstalleerd ..hoewel ik hier eerder verwachtte dat hij ging vragen voor welke users ik dat wou installeren ?
dus instellingen moet ik account per account doen en programma's kan ik niet appart ? of doe ik ergens iets mis ?
Gaat prima :).

Groet :).
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan