user accounts en geluiden

Status
Niet open voor verdere reacties.

chivado

Gebruiker
Lid geworden
17 mrt 2007
Berichten
23
Ik heb 2 user accounts 1 voor mij en 1 voor de kinderen.
Nu stoor ik me er heel erg aan dat de geluiden van de kinder accounts aan blijven als ik naar mijn eigen account ga(ben ja lekker aan het shooten met dora geluiden)
Is er een manier om die geluiden uit te zetten zonder de programa's/sites te sluiten, als ik van account wissel?

groetjes Chivado
 
Ik heb 2 user accounts 1 voor mij en 1 voor de kinderen.
Nu stoor ik me er heel erg aan dat de geluiden van de kinder accounts aan blijven als ik naar mijn eigen account ga(ben ja lekker aan het shooten met dora geluiden)
Is er een manier om die geluiden uit te zetten zonder de programa's/sites te sluiten, als ik van account wissel?

groetjes Chivado


niet meer van account wisselen maar gewoon afmelden.. :)
Account wisselen is (naar mijn mening) aleen maar slecht, het vertraagt de boel alleen maar, en zoveel moeite is het nou ook weer niet voor je kinderen om straks weer Dora op te starten..
en bij dora zit vast wel een knopje geluid uit :) (opties ofzo)
 
niet meer van account wisselen maar gewoon afmelden.. :)
Account wisselen is (naar mijn mening) aleen maar slecht, het vertraagt de boel alleen maar, en zoveel moeite is het nou ook weer niet voor je kinderen om straks weer Dora op te starten..
en bij dora zit vast wel een knopje geluid uit :) (opties ofzo)

Dan heb je nog niet met kinderen te maken gehad die zeer verdrietig zijn als ze hun online spelletje (waar gen volume uit knop is) de volgende morgen uit zien.
Deze nemen (bij mij tenminste) bijna geen resourses, dus ik wil ze best aan laten voor ze, maar dan moet ik wel een manier vinden om het geluid uit te krijgen als ik over switch,
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan