User Accounts zijn weg

Status
Niet open voor verdere reacties.

HarryBee

Gebruiker
Lid geworden
8 jul 2008
Experts,

Bij het opstarten van windows moet ik normaal een wachtwoord invullen zodra ik op een icoontje van mijn account druk. Maar nu heb ik alleen het windows logo met de tekst "Druk op uw gebruikersnaam om te beginnen" maar die staan er dus niet.

Weet iemand raad?

Alvast bedankt.

Groeten Harry

ben ff wat gaan googlen en heb dit gevonden.Hier staat in ieder geval(laatste post) in welke regsleutel je moet zoeken en wat te doen,met de engelse zoekopdracht(bovenin de site) vind je meer van zulke gevallen,lijkt verdacht veel op 'n virus die niet wil dat je inlogt,trouwens kun je wel in de veilige modus inloggen?

ben ff wat gaan googlen en heb dit gevonden.Hier staat in ieder geval(laatste post) in welke regsleutel je moet zoeken en wat te doen,met de engelse zoekopdracht(bovenin de site) vind je meer van zulke gevallen,lijkt verdacht veel op 'n virus die niet wil dat je inlogt,trouwens kun je wel in de veilige modus inloggen?

Hoi Mik,

Van alles geprobeerd. Uiteindelijk blijkt ook nog eens dat ik na CTRL ALT DEL met het dan zichtbare schermpje geen stap verder kom. Melding: "account is vergrendeld" met andere woorden de inloggegevens werken dus ook al niet meer.

In ierder geval bedankt voor je hulp. (btw kan regedit dus ook niet benaderen)

Groeten Harry

Ja kan niets anders bedenken dan bootable Active Password Changer,daar kun je alle wachtwoorden mee wissen,maar dan moet je 't programma wel op cd hebben.
Het enigste wat nog overblijft volgens mij is herinstallatie,want of 'n repair dit oplost is nog maar de vraag.

Laatst bewerkt:
Ja kan niets anders bedenken dan bootable Active Password Changer,daar kun je alle wachtwoorden mee wissen,maar dan moet je 't programma wel op cd hebben.
Het enigste wat nog overblijft volgens mij is herinstallatie,want of 'n repair dit oplost is nog maar de vraag.

Bedankt Mik voor het meedenken. Uiteindelijk heb ik met Norton Commander (dosversie) via een bootdisk, alle belangrijke bestanden naar een andere partitie geschreven. Vervolgens een nieuwe installatie van XP uitgevoerd. Het is dus opgelost, maar ik blijf het wel vreemd vinden....

Groeten Harry

Ben blij voor je dat 't uiteindelijk is opgelost en ja soms is 'n nieuwe installatie de enige mogelijkheid om van alle problemen af te komen,heb je al eens gedacht aan 'n backup?Via Acronis(uit eigen ervaring zeer goed) of Ghost(Symantec) dan zet je 'n image terug in pakweg 6 minuten.;)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan