user registration

Status
Niet open voor verdere reacties.

jeel2008

Gebruiker
Lid geworden
30 okt 2008
hallo, als je de standaard module gebruikt van joomla om gebruikers te registreren kun je opteren voor een email die ze krijgen en moeten activeren.
je kunt er ook voor kiezen dit niet te doen.

hoe dan ook kunnen ze direct NA registratie inloggen.
maar als je dat als super administrator nu niet wil?
als je nu zelf wil bepalen OF je ze activeert, of liever nog, WANNEER je ze activeert?
is dat niet mogelijk?

[...]hoe dan ook kunnen ze direct NA registratie inloggen.
maar als je dat als super administrator nu niet wil?
als je nu zelf wil bepalen OF je ze activeert, of liever nog, WANNEER je ze activeert?
is dat niet mogelijk?

Ik ben niet direct Joomla-deskundig, maar....

Rond de verschillende CMS-sen hebben zich een omvangrijke communities ontwikkelt
met mensen die plug-ins of add-ons schrijven.
Voor zo'n geval als dit is er altijd wel iemand die een plugin heeft gemaakt waarmee je de uitgebreidere keuzes krijgt die jij ook wilt hebben.

Tip:
Zoeken op "joomla user management", eventueel aangevuld met "plugin" of "extension".

hallo tecsman, bedankt voor je antwoord
ik heb al wat gezocht maar niks gevonden
eigenlijk is mn vraag niet zo moeilijk, maar het probleem zit m , denk ik, in het feit dat je een systeeminstelling moet veranderen. handmatig. en dan terugzetten via ftp.
na een registratie namelijk , en het daaropvolgende activeren van de link, ben je als user direct geactiveerd. maar ergens zul je wel kunnen instellen dat je , ook na het aanklikken van de bevestigingslink, nog niet geactiveerd bent, maar moet wachten tot de administrator dit in de backend voor je doet.

dan zal dat het zijn
ik zit op 1.5.14
zal ik m moeten upgraden
bedankt

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan