User status in PNPnuke

Status
Niet open voor verdere reacties.

Faab

Gebruiker
Lid geworden
4 apr 2003
Berichten
122
Hallo allemaal,

Weer een vraag..ghe ghe,

IK ben mijn website aan het maken in PHPnuke.
Je daar ook allemaal leuke forums over, alleen het verschil met hier is dat mensen daar niet reageren of heel summier.

Ik ben lekker aan het rommelen en heb een mooi user block maar als iemand zich heeft geregisteerd verloopt alles prima, alleen als ze later weer proberen in te loggen blijft de "actual user status offline"

Daardoor kunnen ze ook niet meer in your_account.

Iemand misschien een idee. Heb al flink gezocht op fixes maar kan niet de juiste vinden.

er is hier vast wel iemand hier die ook gebruik maakt van nuke en meer rescources weet..

Dank alvast!
 
Dan zul je zelf moeten gaan rommelen in de code van nuke. Ikzelf gebruik het niet maar ken het wel. Niet het probleem, overigens. Er gaat dus iets fout bij het veranderen van die status. Maar vertel eens wat meer erover? Is het dat regeltje bij een user van "Current Status - Offline" oid? Beetje slordig van phpnuke om het hele login gebeuren daarop alleen te baseren...
 
Ja,

actual user status offline.

Ik heb nu de cookie instelling van het board veranderd maar nu kan ik nergens meer in alleen config pagina als admin!!

Heel vaag allemaal
 
Verplaatst van Internet Homepage >> PHP
 
Maak nu allemaal niet meer uit! Heb alles geprobeerd, enige oplossing nu nog is opnieuw beginnen!!

Gelukkig(niet sarcastisch) was ik nog iet heel ver!!

Prob opgelost!
 
Weer opnieuw geprobeerd en geinstalleerd...
User status blijft offline....Iemand die me kan helpen?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan