user32.dll Probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bjorno

Gebruiker
Lid geworden
25 feb 2007
Berichten
22
Dag iedereen,

ik zit met een probleem:
wanneer ik windows xp opstart krijg ik volgend scherm te zien.

fout..bmp


Zou er mij aub iemand willen helpen.

Alvast heel erg bedankt, want het is echt wel vervelend, steeds die melding.

Groetjes
 
Het is een onderdeel van Realtek (audio).
Kijk eens of de installatie goed is verlopen en of kijk eens of er nieuwere software is.
 
Ik heb precies dezelfde foutmelding! Ik had soulseek aan en ik heb de laatste Windows update geinstaleerd en toen kreeg ik opeens deze melding. Erg vervelend, al helemaal omdat mijn laptop net nieuw is!

Iemand die weet hoe we dit op kunnen lossen? Of zou het aan de windows update gelegen hebben? Alvast bedankt!

PS: zelf kwam ik net langs deze website: http://www.liutilities.com/products/campaigns/dll/rb/?id=top2. Iemand hier ervaring mee ? Of richt ik hier alleen maar meer schade mee aan?
 
Laatst bewerkt:
Hallo,

Ook ik heb dezelfde foutmelding gekregen vanmorgen, dit kwam ook na de laatste Windowupdate.
Hoe kom ik erachter welke versie ik heb van Realtek High Definition Audio?
Heb al met Everest gekeken, maar er staan geen details bij Geluid, alleen
Realtek High Def Audio.
Ik kwam op deze versie R1.64 tegen op site:

http://www.realtek.com.tw/downloads...=24&Level=4&Conn=3&DownTypeID=3&GetDown=false


O ja ik heb een Laptop van Acer Aspire 3660 met WXP

Groetjes Martha
 
Laatst bewerkt:
Als die update de oorzaak is, deïnstalleer die dan, heeft het niet zo veel te maken met Realtek drivers, dan is dat puur toeval, overigens is het probleem in de startpost een helpfile probleem, die ocx heeft daar betrekking op.
 
Ook ik krijg precies deze melding! En ik hoopte hier de oplossing te vinden :confused:... Kan het misschien zijn dat de fout bij automatische updates ligt? Ik vind het best bizar dat er al 4 mensen zijn die vandaag dit probleem ineens hebben. En ik geloof niet dat ik bewust iets geupdate heb gister... Hoe kun je een update verwijderen?
 
Laatst bewerkt:
Hoe kun je een update verwijderen?

Ik denk door systeemherstel of via software hem deinstalleren.
Bij Windows Update staat wel de naam van de update bij geschiedenis en is
KB 925902

Misschien is het handig om dit Microsoft te melden of niet?

Groetjes Martha
 
Laatst bewerkt:
Ook hier na installeren van beveiligings update KB925902 de melding over verplaatsing user32.dll
Heb van alles geprobeerd. De enige oplossing was uninstall van de update !
 
Laatst bewerkt:
Bij XP kun je die update niet apart deinstalleren, tenminste ik kan het niet
vinden bij software. En bij systeemherstel weet ik niet wat ik er dan allemaal
weer afhaal.

Wel vond ik de driver van Realtek, versie 2.03
Maar Acer is het geregistreerde bedrijf.

Groetjes Martha
 
Ik denk door systeemherstel of via software hem deinstalleren.
Bij Windows Update staat wel de naam van de update bij geschiedenis en is
KB 925902

Misschien is het handig om dit Microsoft te melden of niet?

Groetjes Martha

De beste oplossing is voor nu om inderdaad de update te verwijderen, en MS er over in te lichten.
 
hallo iedereen
ik ben het die deze topic heeft geopend, en ik denk (bij mij werkt het althans) de oplossing gevonden te hebben.

ik heb op de volgende site: http://www.realtek.com.tw/downloads...evel=4&Conn=3&DownTypeID=3&GetDown=false#High Definition Audio Codecs
de update geïnstaleerd en men computer herstart en ik krijg de foutmelding niet meer.
Hopelijk werkt deze bij jullie ook.

Het zal waarschijnlijk aan de update van windows gelegen hebben waardoor je ook realtek moet updaten.

Veel suc6
en groetjes
 
Bij XP kun je die update niet apart deinstalleren, tenminste ik kan het niet
vinden bij software. En bij systeemherstel weet ik niet wat ik er dan allemaal
weer afhaal.

Wel vond ik de driver van Realtek, versie 2.03
Maar Acer is het geregistreerde bedrijf.

Groetjes Martha

Bij software kun je aangeven "Updates weergeven" (bovenaan).
Maar probeer maar eerst de fix van Bjorno.
 
ik heb op de volgende site: http://www.realtek.com.tw/downloads/...own=false#High Definition Audio Codecs
de update geïnstaleerd en men computer herstart en ik krijg de foutmelding niet meer.
Hopelijk werkt deze bij jullie ook.

Oke Bjorn, dat is dezelfde driver die ook al gedownload had. Maar ik heb eerst Acer
maar ingelicht.

O nu lees ik dat Harry de fout bij Microsoft gevonden heeft, daar zijn ze dan wel snel mee.
Ga eerst even kijken wat bij hen de oplossing is.



gr Martha
 
Hallo !

Patch installeren (denk aan de juiste taalinstelling) en probleem opgelost !

Succes,

Harry.
 
ik ook?

Ik ook; althans, ik denk ik ook. Ik kan nl. niet lezen welke melding jij had (op die plaats staat een wit hokje met een rood kruis). Sinds vandaag krijg ik de melding bij opstarten dat het bestand verplaatst is omdat system32\HHCTRL:OCX een adresbereik in beslag nam dat was gereserveerd voor DLL-bestanden ... Geen idee wat dat inhoudt. Als ik de melding negeer, wat zal er dan niet goed werken?
 
Hallo !

Patch installeren (denk aan de juiste taalinstelling) en probleem opgelost !

Succes,

Harry.

Sorry, ben erg blond op computergebied. Wat bedoel je me 'patch'? Die file die in die site van Microsoft staat? ('Download the 935448 package now' ?
 
Klopt blondie :D

In het volgende scherm wel even de taal aanpassen
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan