• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Userfom kopiëren

Status
Niet open voor verdere reacties.

Danielle22

Gebruiker
Lid geworden
8 mei 2007
Berichten
378
Hallo allemaal,

Ik maak altijd gebruik van een klantenbestand met behulp van Userforms. Nu wil ik graag hetzelfde scherm hebben maar dan voor bedrijf gegevens.

Ik heb de Userform nagemaakt en van de code een kopie gemaakt en achter de nieuwe userform gezet (voor invoeren bedrijf gegevens), maar er komt steeds een foutmelding en de gegevens worden niet naar het tabblad “bedrijf” gezet.

Weet iemand wat ik moet veranderen om het net zo als het klantenbestand te krijgen?

Ik heb even een bijlage toegevoegd.

Groetjes,

Danielle
Bekijk bijlage voorbeeld.rar
 
Nog niet uitvoerig getest,maar je bovenste comboboxen op form Bedrijf hebben alvast een foutieve naam.
 
Hoi Rudi,

Oh foutje :confused:. Dat heb ik helemaal niet gezien. Ik zal dat inderdaad even aanpassen, ik zie dat het voor alle velden geldt, foutje:)

Groetjes,

Danielle
 
Ik heb de comboboxen nu aangepast in kolom 1 en 2. Maar nu geeft die een foutmelding (zie bijlage). Wat doe ik igenlijk fout? Ik heb het idee dat ik nog veel meer moet aanpassen.

Groetjes,

Danielle
Bekijk bijlage voorbeeld1.rar
 
Alweer een foutje, ik ben vergeten om nog meer kolommen toe te voegen. Het werk nu weer.

Opgelost

Groetjes,

Danielle
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan