Userform automatisch sluiten?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Het werkt hier goed. Plaats anders je document eens hier, dan zal ik even voor je kijken wat er loos is.
Je mag het document ook aan me mailen. Dat kan je doen door op mijn naam te klikken.

Laatst bewerkt:
QUOTE=edmoor;5730445]Het werkt hier goed. Plaats anders je document eens hier, dan zal ik even voor je kijken wat er loos is.
Je mag het document ook aan me mailen. Dat kan je doen door op mijn naam te klikken.[/QUOTE]

Het is abnormaal groot en ongestructureerd eh...en ik kan (of weet niet hoe) om er een stuk tussen uit te halen zodat het nog werkt.
Maar als je er niks mee inzit wil ik het wel mailen.

Knipselbestand.JPG

Laatst bewerkt:
Die grootte is inderdaad fors maar niet te groot om te mailen. Ook kan je hem opslaan als Binair bestand (.xlsb), dat scheelt vaak een 30 tot 50% in grootte.
Ik zou het zonde vinden als wat je wilt niet gaat werken terwijl ik weet dat het geen enkel probleem is. En het gaat om Zina toch? ;)

Dat is waar :d
Dan ga ik het in xlsb opslagen en sturen.
Dat start op en vraagt een paswoord eh...(zal voor uw geen prob zijn denk omdat te omzeilen) maar ik zeg het er toch maar bij het is
zina. punt niet vergeten eh...Het is wel om te lachen maar ze is nog maar 9 jaar en dan hebben ze graag iet van hun eh....;)

Laatst bewerkt:
Heb de vragen maar even samengevoegd :)
Vergissen is immers menselijk.

Een fijne dag verder allemaal :thumb:

Om dit topic af te sluiten, bij deze de uiteindelijke oplossing.
De Application.Wait werkt op zich prima maar dus niet wanneer dit wordt gebruikt in een routine die is gestart vanuit een UDF (User Defined Function). Dit werkt dan wel:

Code:
Public Declare Sub Sleep Lib "kernel32" (ByVal dwMilliseconds As Long)

Sub Ballon()
    With UserForm16
        .Show vbModeless
        .Caption = "Heel goed gedaan!"
        .Repaint
        Sleep 5000
        .Hide
    End With
End Sub
Omdat er in dit geval verder geen interactie met het formulier nodig is hoeft daarin ook geen code te worden gebruikt.
Zie ook #39.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan