• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

userform formulier doorzoeken

Status
Niet open voor verdere reacties.

groteniels

Gebruiker
Lid geworden
27 sep 2010
sorry in verkeerde afdeling gezet heb het nu al in vba gezet

Bijlagen

Laatst bewerkt:
In je bestand heb ik wat code geplaatst die de autogegevens tonen.

Met vriendelijke groet,

Roncancio

Bijlagen

Hey roncancio,

bedank voor de hulp. heb nu nog 1 probleem. als ik een bestaand voertuig vind en extra gegevens wil invoeren. krijg ik een fotmelding en wordt die onderaan de lijst met voertuigen geplaats terwijl alleen die bestaande iets moet worden aangepast.

Met Vriendelijke Groet,

Niels

Hallo,

Volgens mij klopt het zo beter.
(zie bijlage)

Met vriendelijke groet,

Roncancio

Bijlagen

hey,

ik heb nog 1 vraag. Wij hebben voertuigen met een activa nr. dit nummer blijft altijd bestaan maar de voertuigen kunnen wel vervangen worden door een ander (het kenteken). is het ook mogelijk wanneer een nieuwe voertuig is aangeschaft dat het activa nr. wordt aangepast en de oude kenteken naar een ander tabblad gaat met uit dienst genomen voertuigen. of is dit veel te ingewikkeld?

Met Vriendelijke Groet,

Niels

hey,

ik heb nog 1 vraag. Wij hebben voertuigen met een activa nr. dit nummer blijft altijd bestaan maar de voertuigen kunnen wel vervangen worden door een ander (het kenteken). is het ook mogelijk wanneer een nieuwe voertuig is aangeschaft dat het activa nr. wordt aangepast en de oude kenteken naar een ander tabblad gaat met uit dienst genomen voertuigen. of is dit veel te ingewikkeld?

Met Vriendelijke Groet,

Niels
Qua ingewikkeldheid valt het wel mee maar ik neem aan dat elk voertuig altijd een vasate activanr behoudt. Anders lijkt het mij voor de administratie een probleem.
Je zou bijvoorbeeld een aparte knop kunnen maken die het vertoonde voertuig in een ander tabblad plaatst.

Met vriendelijke groet,

Roncancio

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan