userform gaat met foutopsporing en ander niet?????

Status
Niet open voor verdere reacties.

karell

Gebruiker
Lid geworden
19 jun 2007
Hallo,

Hoe kan nu zo iets? :shocked:

Als ik foutopsporing met F8 toets start eh....doet ie het perfeckt met dit hieronder,klik ik op ne knop die de macro opstart waar deze lijn instaat,dan doet ie het niet.
Die userform1 is gewoon ne foto?

If Range("f9") = "zion" Then UserForm1.Show
If Range("f9") = "Zion" Then UserForm1.Show

Probeer dit eens

If Range("f9") = "zion" or Range(f9) = "Zion" Then UserForm1.Show

Kees

de volgende code is net even netter:
Code:
If UCase(Range("F9")) = "ZION" then UserForm1.Show

Ik ben echter bang dat dit het probleem niet oplost.
Staat de knop in hetzelfde blad als waarin naar de range wordt gekeken? Wordt de juiste macro gestart door de knop?
Krijg je een foutmelding en zo ja welke?
Kun het bestandje (gedepersonaliseerd) posten?
Dat maakt veel duidelijk.
Mvg Leo

Laatst bewerkt:
Kun je svp je dialect voor mondeling thuis bewaren en op dit Nederlandstalige forum gewoon ABN gebruiken ?

Bekijk bijlage 219711
Probeer dit eens

If Range("f9") = "zion" or Range(f9) = "Zion" Then UserForm1.Show

Kees

Daar doet ie het ook niet mee.

Als bij die tweede (f9)haakjes zet,dan doet ie het met foutopsporing wel en als ik op macro knop in het blad klik niet.

Laatst bewerkt:
leofact> Ik ben echter bang dat dit het probleem niet oplost.

Het ging niet.

leofact> Staat de knop in hetzelfde blad als waarin naar de range wordt gekeken? Wordt de juiste macro gestart door de knop?

Ja.
leofact> Krijg je een foutmelding en zo ja welke?

Geen foutmelding.

leofact> Kun het bestandje (gedepersonaliseerd) posten?Dat maakt veel duidelijk.

Heb er die foto's uitgedaan en veranderd in hun naam,want anders was het te groot.
Je zal zien dat het met F8 allemaal werkt(de juiste naam) ,maar met de knop niet.

Bijlagen

Laatst bewerkt:
Kun je svp je dialect voor mondeling thuis bewaren en op dit Nederlandstalige forum gewoon ABN gebruiken ?

Heel zeker en sorry als ik wat onduidelijk overkom want dat is dan per ongeluk, zou er spijt van hebben dat ik mensen daar mee raak,want ik ken geen beter forum dan hier als het om een excel probleem gaat.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan