• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Userform keuze selectievakje onthouden na sluiten userform

• Onderwerp starter Onderwerp starter TJ86
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Zonder je document kan ik er verder weinig mee. Daarnaast kan, zoals ik al zei, naar mijn mening die code vele malen korter.

Je moet de fout gaan zoeken in Private Sub UserForm_Initialize()
Haal er eventjes de code Private Sub UserForm_Initialize() eruit, maar laat Private Sub UserForm_Terminate() erin, zie wat er gebeurt.
Waarschijnlijk een typfoutje?

Hoi Philiep,

dankjewel voor het meedenken! Echt dat lost het niet op. bij het openen krijg ik geen 424 fout maar wel na bij het sluiten.. ik denk echt dat de hoeveelheid code in deze sub gewoonweg teveel is. Maar ik weet helaas niet hoe ik deze in moet korten :(

Hoi,
Dit kan normaal niet, het kan alleen de zaak vertragen.
ik denk echt dat de hoeveelheid code in deze sub gewoonweg teveel is
Dan zit er in de 2 codes een fout, zoals ik de foutmelding zie (Object vereist), gok ik erop dat een checkbox niet bestaat. zoiets als Checkbox3_080 in de code en bij de eigenschappen staat er Checkbox3_08
Als je er niet uitkomt met F8 kan je het volgende proberen:
Begin met Private Sub UserForm_Initialize() haal de laatste regel code eruit (behalve end sub) of een paar regeltjes, en test (open userform), doe zo verder tot de foutmelding is opgelost, dan weet je waar je de fout moet zoeken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan