• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Userform>>Listbox

Status
Niet open voor verdere reacties.

mukizi

Gebruiker
Lid geworden
25 aug 2006
Beste mensen,

Ik heb een userform gemaakt waarin een listbox in bevindt. In de listbox kan de gebruiker meerdere velden selecteren als keuze. Nou sla ik alle keuzes op in een ander tabblad. Het lukt mij echter niet om deze meerdere keuze mogelijkheden op te slaan in een cel, zoals me wel gelukt is met een combobox waarin in 1 keuze mogelijkheid is. Ik heb het desbetreffende bestand als bijlage toegevoegd zodat het wat makkelijk zal zijn om mij onduidelijke omschrijving te begrijpen:D .

Alvast bedankt

gr
Mukizi

Bijlagen

Hallo,

Ik kan geen .rar bestanden openen maar in bijgevoegd bestand zit een userform die doet wat je vraagt (als ik het goed begrepen heb, tenminste)

Bij het opstarten van het bestand verschijnt er automatisch een userform. Op deze userform staat een listbox en 2 knoppen.

Je kan meerdere keuzes maken in de listbox en zodra je op Wegschrijven klikt, worden de gekozen woorden in cel A1 geschreven.
Klik je op Wegschrijven terwijl er niets is geselecteerd, dan is cel A1 ook (weer) leeg.

De andere knop is Stoppen, overigens.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan