ExcelHulpgezocht
Nieuwe gebruiker
- Lid geworden
- 12 jul 2016
- Berichten
- 3
Beste excel-experts,
Ik heb hard jullie hulp nodig bij het maken van een terugbetalingsoverzicht in excel.
Bijgevoegd de excel sheet met dummy data.
Input: Data toevoegen (userform)
Overview: Toegevoegde data wordt hier geplaatst en 2x per week wordt dit doorgezet naar een andere afdeling.
Historisch: Hier zou alle historische data verzameld moeten worden.
Opzich werkt de userform prima. Alleen de datum notatie in het overview tabje klopt niet - terwijl deze in het userform wel goed staat. Hoe kan dit?
Verder zou ik graag willen dat zodra er bij het userform gegevens zijn ingevuld en op 'toevoegen' is geklikt - je weer opnieuw (met de datum van vandaag) een klant kan invoeren. Echter verdwijnt nu de datum nadat er één klant is ingevoerd. Hoe zorg ik er voor dat continu de datum van vandaag blijft staan?
Ook zou ik graag willen dat je de laatst ingevulde klantgegevens nog kan wijzigen, dus dat deze data als eerste zichtbaar is of weer terug te halen is.
Het tabblad overview wordt 2x per week opgestuurd en zal dus geleegd worden. Vandaar het tabblad historisch, hier zou ik graag automatisch alle data in willen plaatsen zodat niks verloren gaat.
Is het mogelijk om bij het toevoegen van een nieuwe klant de data te laten plaatsen zowel in het tabblad overview als historisch?
Ik hoop dat iemand mij hiermee kan helpen!
Alvast heel veel dank.
Met vriendelijke groet,
ExcelHulpgezocht
Ik heb hard jullie hulp nodig bij het maken van een terugbetalingsoverzicht in excel.
Bijgevoegd de excel sheet met dummy data.
Input: Data toevoegen (userform)
Overview: Toegevoegde data wordt hier geplaatst en 2x per week wordt dit doorgezet naar een andere afdeling.
Historisch: Hier zou alle historische data verzameld moeten worden.
Opzich werkt de userform prima. Alleen de datum notatie in het overview tabje klopt niet - terwijl deze in het userform wel goed staat. Hoe kan dit?
Verder zou ik graag willen dat zodra er bij het userform gegevens zijn ingevuld en op 'toevoegen' is geklikt - je weer opnieuw (met de datum van vandaag) een klant kan invoeren. Echter verdwijnt nu de datum nadat er één klant is ingevoerd. Hoe zorg ik er voor dat continu de datum van vandaag blijft staan?
Ook zou ik graag willen dat je de laatst ingevulde klantgegevens nog kan wijzigen, dus dat deze data als eerste zichtbaar is of weer terug te halen is.
Het tabblad overview wordt 2x per week opgestuurd en zal dus geleegd worden. Vandaar het tabblad historisch, hier zou ik graag automatisch alle data in willen plaatsen zodat niks verloren gaat.
Is het mogelijk om bij het toevoegen van een nieuwe klant de data te laten plaatsen zowel in het tabblad overview als historisch?
Ik hoop dat iemand mij hiermee kan helpen!
Alvast heel veel dank.
Met vriendelijke groet,
ExcelHulpgezocht