• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Userform

Status
Niet open voor verdere reacties.

Brach

Gebruiker
Lid geworden
4 jun 2009
Beste,

Ik heb userforms aangemaakt die moeten zorgen dat ik klanten kan ingeven.
Nu heb ik ook een knop aangemaakt die ervoor moet zorgen dat ik van bestaande klanten de gegevens kan aanpassen. Deze gegevens komen in een bibliotheek te staan.
Door middel van die knop " aanpassen " kom ik in een scherm waar ik door middel van het klantnummer te kiezen de gegevens wil veranderen en deze op dezelfde plek terug kan zetten in de bibliotheek.

Kan iemand mij hier mee helpen aub ?

Mvg Hans

Bijlagen

Beste Brach ;)

Kijk ens naar deze topic van mij

Groetjes Danny. :thumb:

Beste,

Ik heb de link bekeken en dit was niet direct wat ik zocht.

In mijn bestand kom je in een menu. hier kan je inkiezen of je een klant wilt ingeven of zijn gegevens wilt wijzigen.
Wanneer ik op wijzigen klik, wil ik aan de hand van het klantnummer de gegevens van die klant kunnen zien. verder wil ik deze kunnen aanpassen en dan terug in de bibliotheek plaatsen.

Beste Brach ;)

Beste,

Ik heb de link bekeken en dit was niet direct wat ik zocht.

In mijn bestand kom je in een menu. hier kan je inkiezen of je een klant wilt ingeven of zijn gegevens wilt wijzigen.
Wanneer ik op wijzigen klik, wil ik aan de hand van het klantnummer de gegevens van die klant kunnen zien. verder wil ik deze kunnen aanpassen en dan terug in de bibliotheek plaatsen.

Dan heb je niet goed gekeken :D
Bij werkaanvraag aanpassen, als je daar een nummer kiest uit een keuzelijst, dan komen de gegevens automatisch te voorschijn en kan men deze aanpassen en worden ze aangepast op het werkblad.

Het gaat niet om het bestandje, maar om de code die erachter zit en die heb je nodig om de gegevens op te roepen in jou bestandje.

Open het laatste bestandje.

Groetjes Danny. :thumb:

Beste,

Het was mijn fout, ik had niet het laatste bestand.
Dit is wel wat ik zoek alleen zien de programma's er erg ingewikkeld uit.
Ik zal proberen om deze toe te passen in mijn bestand en anders laat ik nog wel wat weten.

Mvg Brach

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan